Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@09:13:32 GMT

موفقیت شگفت‌آور عنوان Rainbow Six Siege

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۷۵۱۷

موفقیت شگفت‌آور عنوان Rainbow Six Siege

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که بازی تیراندازی تکنیکی اول شخص شرکت یوبیسافت همچنان رو به رشد است. عنوان Rainbow Six Siege حالا موفق به جذب بیش از ۵۵ میلیون کاربر شده است. در گزارش مالی سه ماه شرکت یوبیسافت این شاخصه نمایان شد که عنوان Rainbow Six Siege توانسته به یک نقطه عطف مهم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این بازی از کاربران فعال زیادی به صورت ماهانه برخوردار بوده و توانسته این ارقام را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ به اوج خود برساند. همچنین با افزایش میزان کاربران، فروش بسته‌های الحاقی و خرید وسایل قابل استفاده در بازی نیز به اندازه قابل توجه‌ای افزایش یافته است.

غلبه کردن بر نظرات منفی منتقدین

این امر دیگر برای تمامی منتقدان به اندازه روز روشن است که انتقادات و تحلیلات منفی انجام شده بر روی این عنوان در زمان انتشار بازی نتوانسته و نمی‌تواند جلوی رشد و هجوم طرفداران این سبک را بگیرد. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ شرکت یوبیسافت اعلام کرد که آن‌ها به ۵۰ میلیون کاربر فعال رسیده‌اند. این یعنی تنها چند ماه طول کشید که این شرکت ۵ میلیون کاربر دیگر را به خود جذب کند. گفتنی است که این عنوان تقریبا به کلی با آنچه در ابتدا منتشر شده بود تفاوت دارد. این بازی حالا تعداد بسیاری قابلیت متفاوت با پشتیبانی قوی و یک اجتماع سر زنده دارد.

در یک مصاحبه که با کارگردان پروژه این بازی، وی یوو، صورت گرفت این شخص اعلام کرد که شرکت یوبیسافت یک برنامه بیش از ده ساله برای این عنوان در نظر دارد و می‌خواهد بیش از صد اوپراتور را به سرور‌های این بازی اختصاص دهد. گفتنی است که پس از گذشت چهار سال بعضی از منتقدان حالا معتقدند این بازی بهترین عنوان تیراندازی اول شخص حال حاضر صنعت بازی است. علت این عقیده وجود تعداد زیادی از کارکتر‌ها با قابلیت‌های متفاوت است که بازی را زنده نگه می‌دارد. گفتنی است که این بازی بر روی کامپیوتر‌های خانگی، کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۱ در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بیشترین فروش ماه نوامبر PS4 به بازی Call of Duty Modern Warfare تعلق گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول بازی یوبی سافت بازی رایانه ای عنوان Rainbow Six Siege شرکت یوبیسافت میلیون کاربر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش داشت و حسین طیبی را به دلیل مصدومیت دور از لیست بازیکنان خود می‌دید، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن میرچاین شهر ایروان ارمنستان به مصاف تیم بنفیکا پرتغال رفت.

پالما اسپانیا که در نیمه اول با نتیجه دو بر یک شکست خورده و تا لحظات پایانی هم با نتیجه چهار بر دو عقب افتاده و در آستانه شکست بود، به یکباره بازگشت شگفت انگیزی داشت و بازی را به وقت‌های اضافه کشید.

مارسلو و گوردیلو در سه دقیقه پایانی دو گل برای مایورکا پالما اسپانیا به ثمر رساندند تا یاران طیبی و اولادقباد در پایان وقت 40 دقیقه و معمول، به تساوی 4 بر 4 دست پیدا کنند و بازی به وقت‌های اضافه برود.

در دو وقت پنج دقیقه‌ای که فرصت مناسبی برای کسب پیروزی بود، مایورکا پالما اسپانیا می‌توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی به برتری دست پیدا کند، اما رومولو این فرصت را هدر داد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پالما در ضربات پنالتی که هر دو تیم پنج شوت زدند موفق به کسب پیروزی 4 بر 3 شد تا برای دومین سال پیاپی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا سال گذشته هم با نمایش فوق‌العاده و دو گل دیدنی حسین طیبی موفق شد به برتری 4 بر 3 مقابل بنفیکا پرتغال برسد و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود که این بار هم چنین اتفاقی رخ داد.

در دیگر مسابقه نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند.

دیگر خبرها

  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!