Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:24:28 GMT

گواردیولا: بعید است استرلینگ به بازی رئال برسد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۷۵۴۵

گواردیولا: بعید است استرلینگ به بازی رئال برسد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید رحیم استرلینگ ستاره مصدوم این تیم چند هفته از میادین دور خواهد بود و بعید است به بازی این تیم با رئال مادرید در چمپیونزلیگ برسد.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ ستاره تهاجمی منچسترسیتی که در بازی اخیر این تیم مقابل تاتنهام از ناحیه همسترینگ آسیب دید به  گفته پپ گواردیولا سرمربی این تیم تا مدتی از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا می‌گوید استرلینگ دست کم چند هفته قادر به بازی نیست و او مطمئن نیست که بتواند در بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان سیتی را همراهی کند.

 

 

باشگاه منچسترسیتی تا کنون از شدت مصدومیت استرلینگ پرده برنداشته ولی گواردیولا در صحبتهای امروز خود گفت نمی‌تواند تضمین بدهد که استرلینگ دست کم تا پایان ماه فوریه بتواند بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

 

درحالیکه منچسترسیتی بعد از بازی روز یکشنبه‌اش مقابل وستهام به تعطیلات زمستانی می‌رود و بازی بعدی‌اش روز 22 فوریه مقابل لستر خواهد بود و چهار روز بعد هم در مقابل رئال صف‌آرایی خواهد کرد، گواردیولا در پاسخ به نگرانی هواداران سیتی درباره استرلینگ گفت:" مساله استرلینگ برای ما مشکل‌ساز است. مصدومیت‌ها همیشه مشکل‌ساز هستند ولی خب، وضعیت همین است که هست".

 

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" استرلینگ به چند هفته زمان نیاز دارد. مهم این است که جراحی او خوب پیش رفته و حالش این روزها خیلی خوب است. استرلینگ قوی‌تر از قبل برخواهد گشت و تنها به کمی زمان نیاز دارد".

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی) رحیم استرلینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی رحیم استرلینگ رحیم استرلینگ پپ گواردیولا چند هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!

برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان از تحقق یک رویای دور از دسترس استقبال می‌کنند: بازگشت پپ به بایرن!

طرفداری | لوتار ماتئوس و روزنامه‌نگار نشریه بیلد از بازگشت پپ گواردیولا به بایرن مونیخ استقبال می‌کنند.

به گزارش اسکای آلمان، در روزهایی که وضعیت سرمربی آینده بایرن مونیخ پیچیده‌تر از هر زمانی شده و حضور گزینه‌های مورد علاقه باواریایی‌ها در آلیانتس آرنا یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، یک نام بزرگ، جذاب و غیرمنتظره حوالی بزرگ‌ترین باشگاه آلمان به گوش می‌رسد: پپ گواردیولا.

اگر چه تعهد پپ گواردیولا به قرارداد با منچسترسیتی، چیزی نیست که به راحتی از بین برود و بازگشت او به بایرن مونیخ بیش از آن‌چه یک احتمال باشد، یک رویاپردازی شیرین است، اما برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال و مطبوعات آلمان شروع به حمایت از همکاری دوباره پپ و بایرن پرداخته و بازگشت این سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا را پیشنهاد داده‌اند.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و یورگ آلتوف، مدیر و روزنامه‌نگار نشریه بیلد از بازگشت پپ گواردیولا به مونیخ استقبال می‌کنند:

لوتار ماتئوس:

بدون شک، پپ گواردیولا مربی بزرگی است که می‌تواند ورزشگاه آلیانتس آرنا را روشن کند (به وجد بیاورد). هیچ تردیدی در مورد توانایی‌های او وجود ندارد. اما با توجه به شرایط و احتمالات فعلی، من روی بازگشت او شرط نمی‌بندم.

یورگ آلتوف:

باید به غیرممکن‌ها فکر کرد! گواردیولا عاشق مونیخ است و هنوز هم در این شهر آپارتمان دارد. او دوستِ کارل هاینتس رومنیگه است و اغلب برای دیدن دوستانش به مونیخ سفر می‌کند. او عاشق این شهر و این باشگاه است. اگر فرصتی برای بایرن پیش آید، باید به غیرممکن‌ها فکر کند!

پپ گواردیولا پس از تاریخ‌سازی در بارسلونا، یک سال استراحت کرد و در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ، فاتح سه‌گانه و قدرتمندترین باشگاه وقت اروپا شد. با وجود عملکرد عالی در فوتبال داخلی آلمان و ثبت میانگین 2/41 امتیاز به ازای هر مسابقه (بهترین عملکرد او میان تیم‌هایی که مربی‌گری کرده)، بایرن مونیخِ پپ گواردیولا ناکامِ بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت و در سه فصل متوالی به ترتیب توسط رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها کنار رفت. 

تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!