Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به  گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیگ زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان  اسلام اباد غرب اعلام کرد: همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در راستای تحکیم بنیاد خانواده و کمک به امر خطیر ازدواج آسان به تعداد ۶۷ نفر از زوجین تحت حمایت در بهمن ماه سال جاری مبلغ ۲۶۸ میلیون تومان کمک هزینه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیگزاده با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مستمر برای زوج‌های جوان گفت: کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان به طور ویژه نسبت به ارایه اموزش‌های متنوع و‌متناسب با نیاز روز اقدام می‌کند.

پرداخت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نو عروسان

 

علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرپل ذهاب گفت: به میمنت چهل ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ۴۲ نفر از نوعروسان تحت حمایت مبلغ از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شدند.

او افزود: با هدف ترویج ازدواج آسان و پایدار و کمک به توامند سازی خانوار‌ها از طریق پرداخت تسهیلات و آموزش به زوج‌های جوان کمک هزینه بلاعوض جهیزیه وام‌قرض الحسنه و اشتغال پرداخت می‌شود.

 


کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت ثلاث باباجانی

حسینی رئیس کمیته امدادثلاث باباجانی اعلام کرد: در راستای تحکیم بنیاد خانواده و کمک به امر خطیر ازدواج آسان برای زوجین تحت حمایت در بهمن ماه سال جاری مبلغ۱ میلیارد و ۴۴۰میلیون  ریال کمک هزینه ازدواج به ۴۸ نفر از نوعروسان تحت پوشش این اداره پرداخت شد.

حسینی در ادامه با اعلام اینکه در راستای تبیین مبانی خانواده و مهارت زندگی برای نوعروسان کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های: آئین همسرداری، مبانی دینی و اخلاقی، بهداشت روحی و روانی، آسیب‌های اجتماعی بخصوص آسیب‌های نو پیدا، ودوری از اشاعه فرهنگی غلط ، تغذیه وآئین فرزند پروری توسط کانون ولایت این اداره برگزار شده است گفت: این کلاس‌ها با استقبال خوب مددجویان همراه بود واز مربیان مجرب استفاده شد و نوعروسان از برگزاری این کلاس‌ها ابراز رضایت کردند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق کمیته امداد دهه مبارک فجر دهه فجر 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها