Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی خروج در پردیس سینمایی ملت حواشی متعددی را با خود به همراه داشت، از عدم توانایی محمود گبرلو در مدیریت نشست تا خداحافظی «فرامرز قریبیان» از دنیای بازیگری از جمله مهمترین حواشی اکران فیلم سینمایی خروج در کاخ رسانه بود.  تاریخ انتشار: 21:39 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۳۲۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، آخرین سانس از اکران سینمای رسانه در پردیس سینمایی ملت به اکران فیلم سینمایی «آتابای» ساخته نیکی کریمی اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه اکران فیلم سینمایی آتابای اما شاید به خاطر اکران خود این فیلم نبود، زیرا بسیاری از خبرنگاران نتوانستند این فیلم را در پردیس سینمایی ملت تماشا کنند، دلیلی اصلی این اتفاق را می توان به طولانی شدن نشست خبری فیلم سینمایی «خروج» نسبت داد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

فیلم سینمایی خروج در پردیس سینمایی ملت حواشی متعددی را با خود به همراه داشت، از عدم توانایی محمود گبرلو در مدیریت نشست تا خداحافظی «فرامرز قریبیان» از دنیای بازیگری از جمله مهمترین حواشی اکران فیلم سینمایی خروج در کاخ رسانه بود. 

این فیلم هرچند نظر مثبت اهالی رسانه و منتقدان را به دست نیاورد اما همچون ادوار گذشته شلوغ ترین نشست خبری جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد، نشستی که در آن اکثریت سوالات از ابراهیم حاتمی کیا بود و در برخی مواقع هم باعث واکنش نسبتا تند وی به اهالی رسانه شد. 

آتابای اما به نوعی غریبانه اکران شد، اکران فیلمی که می توانست به نوع خود بهتر دیده شود. اما با توجه به حواشی روز هفتم جشنواره فیلم فجر در سایه اکران فیلم دوم جشنواره اکران موفقیت آمیزی را پشت سر نگذاشت. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر کلیک کنید برای مشاهده فیلم سینمایی خروج پردیس سینمایی ملت جشنواره فیلم فجر ۳۸ اکران فیلم سینمایی فرامرز قریبیان اهالی رسانه نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج