Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز جمعه ۱۸ بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف ۷۰۰ میلیون ریال لوازم یدکی خودرو قاچاق در "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۷۰۰ میلیون ریال انواعلوازم یدکی خودروقاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "حمید نوری گفت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی هنگام ایست و بازرسی در پلیس راه "نیکشهر" به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی ازآن انواع لوازم یدکی خودرو شامل ۴عدد سپر جلوی تویوتایی،۲ عدد چراغ جلو تویوتا،۱۱دست یاتاقان تویوتا، ۱۴عدد دیسک تویوتا،۳۰عدد صفحه تویوتا و ۲۹ عدد چهار شاخ گاردونقاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ نوری خاطر نشان کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به معرفی فرد متخلف به مقام قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است

توقیف کالای قاچاق از یک اتووبوس مسافربری

با هوشیاری پلیس آگاهی شهرستان چابهار ۱۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق از یک اتوبوس کشف شد.

سرهنگ  حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت:ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محدوده ترمینال مسافربری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی در بازرسی از اتوبوس ۵ کارتن قابلمه قاچاق و فاقد هر گونه مجوز گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار داشت: خودرو اتوبوس توقیف و راننده متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری دو سارق در زابل 

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق کش رو با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی ۲ فقره وقوع سرقت مغازه در یکی از خیابان‌های زابل موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی اظهارات افراد مالباخته و یک سری تحقیقات میدانی یک از متهمان را که در همان محدوده زندگی می‌کرد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه درمخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۴۳ ساله که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در بازجویی‌های علمی پلیس به ۶ فقره سرقت از مغازه‌ها با همدستی دوست ۳۱ ساله اش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: در ادامه این عملیات همدست متهم نیز دستگیر و پس از بازجوئی تکمیلی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس در جهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت اموال را جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ومهم مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در "سراوان"

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از کشف ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک تریلی خبر داد.

سرهنگ "داریوش سرگلزایی گفت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی "گُشت" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، در محور "سراوان-خاش" به یک دستگاه تریلی سوختکش مشکوک شدند.

او افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو تریلی توقیف و راننده آن دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان زابل لوازم یدکی خودرو ۷۰۰ میلیون ریال شهرستان چابهار خاطر نشان یک دستگاه کالای قاچاق قاچاق از یک ۶ فقره سرقت کشف کردند کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات