Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است.

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در آستانه ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی در مراسم یادبود شهید جاوید الاثر سرلشکر خلبان محمد رضا آذرفر که در فرهنگستان هنر تهران برگزار شد؛ طی سخنانی با تشریح ابعاد توطئه های متعددی که از سوی امریکا علیه ایران در جریان است گفت:جنگ هیبریدی آمریکا بر علیه ایران که با هدف تسلیم سازی و فروپاشی دنبال می شود با دانش، علم، مسئولیت پذیری، هوشیاری، آمادگی و انسجام ملی محکوم به شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی گفت: جنگ ادراکی به عنوان یکی از ابعاد جنگ هیبریدی در صدد القاء این پیام است که آنگونه فکر کن و رفتار کن که من دیکته می کنم.

وی، کوچک و نادیده گرفتن واقعیت، قلب آن، بزرگنمایی تهدیدات موهوم و جا اندازی آن به عنوان واقعیت را از دیگر شگرد های جنگ ادراکی برشمرد.

شمخانی با بیان اینکه ورود به هر میدانی نیازمند شناخت کامل از محیط و مجهز بودن به ابزار آن میدان است و ورود به بستر اصلی جنگ ادراکی بدون آمادگی منجر به خسارت‌های جبران ناپذیر می شود افزود: فضای مجازی و رسانه که عناصر واسط بین پدیده و مخاطب است میدان نبرد قتل عام کنونی و ابزار به تسلیم کشاندن ملت ها است.

وی خاطر نشان کرد: صدام و حامیانش با تصور عدم آمادگی نیروهای مسلح کشورو برای فروپاشی ایران، جنگ را تحمیل کردند و ملت ایران و نیروی های مسلح با انسجام و رهبری امام اثبات کردند که عاقبت متوهمین شکست و مرگ است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: ملت ایران با تاسی به تدابیر مقام معظم رهبری و راه و منش شهیدان، جنگ هیبریدی و شاخه ادراکی آن را به شکست خواهد کشاند و بدون شک مثلث عبری، عربی، غربی در این کارزار نیز چون گذشته، مجددا شکست خواهند خورد.

شمخانی گفت: همه ما وظیفه داریم چون شهید آذرفرها که متناسب با جنگ تحمیلی هشت ساله لباس رزم بر تن کردند؛ با اندیشه و ابزار متناسب، به مقابله با جنگ هیبریدی دشمن برخیزیم.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد؛ با بهره گیری از پشتوانه های تمدنی، دینی و انقلابی و فعال سازی ظرفیت های عمیق و نهفته خویش قادر خواهیم بود بر تهدیدات نوین نیز غلبه کنیم و مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را با اقتدار ادامه دهیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد دبیر شورای عالی امنیت ملی جنگ هیبریدی آمریکا مقام معظم رهبری جنگ ادراکی علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم