Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش ورزش و خانواده قصد داریم، با خانواده های ورزشکاران مطرح بیش از پیش آشنا شویم. قسمت نهم را به سارا کاربونرو همسر ایکر کاسیاس اختصاص داده ایم.

طرفداری- در بین فوتبالی ها و و ورزشی ها طبیعی هست که تشکیل خانواده و انتخاب شریک زندگی از بین آدم های داخل و اطراف ولی مرتبط با آن رشته باشد.

ایکر کاسیاس مرد اسپانیایی و محبوب مادریدی ها با گزارشگر و مجری ورزشی معروف اسپانیا، خانم سارا کاربونرو "Sara Carbonero" تشکیل زندگی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا متولد سوم فوریه سال 1984 در اسپانیا است. او با 35 سال سن یکی از محبوب ترین خبرنگاران ورزشی اسپانیا است.

او که از سال 2000 رسما در یکی از تلویزیون های اسپانیایی مجری بوده است بعد از 15 سال فعالیت با رسانه های اسپانیایی سال 2015 با رفتن ایکر به پرتغال او را همراهی کرد و در رسانه های پرتغال مشغول به کار شد. این فداکاری و تصمیم حرفه ای سارا حسابی برای او محبوبیت های بیشتری در دنیا به ارمغان آورد تا اینکه در لیست جذاب ترین و محبوب ترین گزارشگران دنیا قرار گرفت.

او در جام جهانی 2010 و در بازی بین 2 تیم اسپانیا و سوئیس به عنوان گزارشگر اصلی حضور داشت، این حضور جنجال های فراوانی را به دنبال داشت و اکثر شایعات مبنی بر این بود که به علت حضور سارا، ایکر نتوانسته تمام حواسش را معطوف بازی کند و باعث باخت غیر قابل پیش بینی اسپانیا برابر سوئیس شده است.

سارا از سال 2009 با ایکر کاسیاس نامزد شد، در سال 2016 با یکدیگر ازواج کردند و صاحب 2 فرزند شدند.

مقدار درآمد او همیشه باعث کنجکاوی رسانه ها بوده است که هر بار با عدم اعلام رسمی شبیه راز باقی مانده است اما ثروت تقریبی و شخصی سارا بیش از 10 میلیون دلار تخمین زده شده است که همه این ها از پشت کار و فعالیت های بی وقفه او ناشی می شود.

سارا در اینستاگرام نیز فعال است و صفحه شخصی سارا 2.6 میلیون دنبال کننده دارد.

ورزش و خانواده (1)؛ با خانم ادورنی نامزد داوید دخیا آشنا شوید

ورزش و خانواده (2)؛ با خانم جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو آشنا شوید

ورزش و خانواده (3)؛ با خانم آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی آشنا شوید

ورزش و خانواده (4)؛ با خانم پری ادواردز نامزد چمبرلین آشنا شوید

ورزش و خانواده (5)؛ با خانم دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس آشنا شوید

ورزش و خانواده (6)؛ با خانم تیفانی آلوارز نامزد ادر میلیتائو آشنا شوید

ورزش و خانواده (7)؛ با خانم ناتاشا تانوس نامزد میشائیل بالاک آشنا شوید

ورزش و خانواده (8)؛ با خانم وندا نارا همسر مائورو ایکاردی آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آشنا شوید ورزش و خانواده ایکر کاسیاس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌

 شیوا شبدینی   بیان کرد: آخرین روز سلامت «خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی» عنوان یکی از روزهای «هفته سلامت» است، در این نام‌گذاری به طور ویژه اهمیت خانواده به‌عنوان اولین پایگاه آموزشی در زمینه‌های تغذیه سالم و ورزش همگانی پیش از ورود به جامعه موردتوجه قرار گرفته است.

وی افزود: یک خانواده سالم، با ایجاد فرهنگی از آگاهی درباره سلامت، این امکان را به اعضایش می‌دهد که بهترین تصمیم‌ها را در خصوص سلامتی خودشان بگیرند، آموزش‌های مرتبط با تغذیه سالم، مراقبت از بدن و روح و تدابیر پیشگیری از بیماری‌ها، بخشی از این فرهنگ سلامت در خانواده هستند که به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک می‌کنند.

پزشک مرکز سلامت تصریح کرد: باتوجه‌به افزایش چندبرابری چاقی در چند دهه اخیر و به‌تبع آن افزایش کم‌سابقه موارد ابتلا به بیماری‌های مرتبط با آن نظیر کبد چرب و دیابت، تغذیه سالم و ورزش همگانی که از عوامل اصلی پیشگیری از چاقی هستند بیش از گذشته موردتوجه قرار گرفته و بر نقش و اهمیت خانواده و به طور ویژه مادر خانواده به‌عنوان اولین مروج این سبک زندگی سالم تأکید شده است.

وی یادآور شد: تهیه غذای سالم یکی از ارکان اصلی سلامت هر فرد به شمار می‌رود و تصور من بر این است که بانوان نقش اصلی را در این زمینه عهده‌دار هستند. اگر بتوانیم مادران و خانم‌های خانه‌دار را در زمینه تغذیه سالم آموزش دهیم شاید گام بزرگی در این زمینه برداریم، در درجه اول آموزش به خانواده اهمیت دارد و محل دیگری که فرد به آن وارد می‌شود مهدهای کودک و مدارس هستند، پس در مرحله بعد تمرکز اصلی باید روی آموزش در مهدهای کودک و مدارس باشد.

شیوا شبدینی در ادامه تشریح کرد: دیگر مراکزی که می‌توانیم آموزش‌ها را در آن‌ها آغاز کنیم، محل‌های کار و ادارات هستند، بارها دیده شده که غذاهایی که برای کارمندان تهیه و طبخ می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، اکنون اکثر افراد ناگزیرند غذا را یا در محل کار بخورند یا از طریق رستوران‌های اطراف محل کار خود تهیه کنند. اگر غذاهایی که ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند غذای سلامتی باشد، سلامت کارمندان نیز تضمین می‌شود.

وی اظهار کرد: خیلی‌ها بر این باورند که پیروی از یک رژیم غذایی اصولی و سلامت هزینه‌های زیادی دارد، اما اگر واقعاً کلاه‌خود را قاضی کنیم متوجه می‌شویم که بدن ما در طول هفته‌ها و ماه‌ها چقدر مواد غذایی ناسالم مانند انواع شیرینی‌ها، تنقلات، چیپس و پفک و انواع نوشابه‌های شیرین و آب‌میوه‌های صنعتی دریافت می‌کند، اگر از مصرف این غذاها و تنقلات ناسالم پرهیز کنیم می‌توانیم هزینه‌ای را که پیش‌تر صرف این غذاها می‌کردیم، به تهیه مواد غذایی سالم اختصاص دهیم.

شبدینی خاطرنشان کرد: مورد دیگری که دیده می‌شود کم‌تحرکی است، ساعات خیلی طولانی حضور در ترافیک سنگین شهری باعث می‌شود افراد تحرک کمی داشته باشند، کم‌تحرکی عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله کبد چرب، بیماری‌های قلبی عروقی و مشکلات اسکلتی (استخوانی) است.

وی افزود: اگر بتوانیم در کنار تغذیه سالم حداقل روزانه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان به فعالیت ورزشی اختصاص دهیم و در آخر هفته‌ها به همراه خانواده ورزش‌های خیلی ساده مانند رفتن به پارک‌ها، کوهستان و بازی‌های گروهی را مدنظر قرار دهیم تا حد زیادی از بیماری‌های کبد چرب و دیابت که روند ابتلا به آن‌ها آن با سرعت بسیار بالایی در حال افزایش است، می‌توانیم پیشگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری