Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرشته عبدی کارشناس مسئول امور زنان آموزش وپرورش استان کرمانشاه  گفت: به همت امور زنان کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی –اسلامی، اعتلای منزلت زن وتحکیم بنیان خانواده با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ۱۶ بهمن ماه جاری در سالن تدبیر برای کارکنان زن شاغل اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدا گزارش اجمالی عملکرد این واحد درسال تحصیلی ۹۹-۹۸ تاکنون با اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه داد و افزود: هدف از برگزاری این کارگاه هدایت و اعتلای سبک زندگی، ارتقای مناسبات در روابط عاطفی وگسترش پیوند‌های اجتماعی، بهبود سبک فرزندپروری و توانمند‌سازی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده و نشان دادن نقش موثر مادران و زنان در تحکیم بنیان می‌باشد.

 رستمی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه‌های سال جاری این حوزه به ویژه ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت وبیان کرد: امیدواریم با گسترش زمینه‌های همکاری استانداری با اداره کل آموزش وپرورش استان در راستای تحقق اهداف بالادستی گام برداریم.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دهه فجر 98 اسیب های اجتماعی استانداری کرمانشاه سبک زندگی امور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه