Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بایرن مونیخ شایعات پیرامون پیوستن ستاره پرتغالی یوونتوس به این تیم را تکذیب کرد.

طرفداری - شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات بایرن مونیخ در ژانویه شنیده می شد و آنها در نهایت فقط آلوارو اودیوزولا را از رئال مادرید قرض گرفتند. همچنین شایعاتی در مورد علاقه این تیم به جذب کریستیانو رونالدو که اخیرا 35 ساله شد، به گوش می رسید که البته چندان معتبر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش TZ هربرت هاینر امروز در پاسخ به این شایعه گفت:

نام های زیادی در روزنامه ها دیده می شوند و این کاملا قابل درک است اما او برای ما خیلی پیر است. 

رونالدو اخیرا تولد 35 سالگی اش را جشن گرفت. وی در تابستان 2018 با 117 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها