Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با اعلام نظر مجمع عمومی اسلامشهر، سعید کرمی به عنوان کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در لیست ۳۰ نفره تهران قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به انتخاب گزینه نهایی اسلامشهر برای لیست 30 نفره تهران گفت: براساس تصمیم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شهرهای اسلامشهر و شهرری در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست 30 نفره تهران دارای دو نماینده اختصاصی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه که امروز با حضور نمایندگان منتخب مجمع اسلامشهر و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب بدون حضور کاندیداها برگزار شد، پس از بحث و بررسی های متعدد و بررسی نتیجه نظرسنجی های صورت گرفته، آقای سعید کرمی به عنوان کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در فهرست 30 نفره تهران شورای ائتلاف انتخاب شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: در ادامه جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کاندیدای اختصاصی شهرری برای حضور در فهرست 30 نفره تهران نیز انتخاب خواهد شد.

پیرهادی با اشاره به هدف شورای ائتلاف از اختصاص دو نماینده به اسلامشهر و شهرری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این دو شهر و با در نظر گرفتن نزدیکی اسلامشهر و شهرری به تهران،‌ تصمیم گرفته شد که در فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف تهران هر کدام از این دو شهر، یک کاندیدا داشته و در مجلس شورای اسلامی نمایندگان اختصاصی برای پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردمی در اختیار داشته باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست اصولگرایان لیست انتخاباتی سعید کرمی اسلامشهر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کاندیدای اختصاصی اسلامشهر اسلامشهر و شهرری نفره تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد