Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:21:27 GMT

بیانیه وزارت کشور عراق درباره حوادث نجف و کربلا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۸۶۰۰

به گزارش السومریه‌نیوز، وزارت کشور عراق، روز پنجشنبه در بیانیه‌ای درباره حوادث نجف و کربلا اعلام کرد: «نیروهای امنیتی حوادثی را که در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی طی دیروز و امروز اتفاق افتاد، پیگیری کردند، اتفاقات تاسف‌باری رخ داد که طی آن شماری قربانی شدند.»

وزارت کشور عراق با اشاره به این‌که «تحقیقات برای شناسایی عاملان و پیگیرد آنها ادامه دارد»، افزود: «نیروهای امنیتی به وظایف خود برای محافظت از تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌جو و جلوگیری از تعدی به آنها از سوی هر طرفی، و نیز حفاظت از مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این وزارتخانه تظاهرات‌کنندگان را به خویشتنداری، پایبندی به حضور تنها در مناطق برگزاری تظاهرات و محافظت از منافع عمومی و خصوصی دعوت کرد.

در این بیانیه همچنین رسانه‌ها نیز باید دقت داشته باشند که در راستای کمک به اطلاع از واقعیت بدون اغراق و ارعاب، اخبار را تنها از منابع رسمی و واقعی خود نقل کنند.

استان‌های نجف و کربلا طی دو روز گذشته شاهد درگیری میان عده‌ای از تظاهرات‌کنندگان با «کلاه‌آبی‌ها» بود که در نتیجه آن، شماری کشته و زخمی شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تظاهرات کنندگان وزارت کشور عراق نجف و کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو

مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی به تل‌آویو و نقاط دیگری در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است. 

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند. 

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است. 

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است. 

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد. 

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد. 

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه‌ها تاکید کرده به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد. 

این حملات در حالی است که مقاومت بحرین هم شامگاه پنجشنبه و برای نخستین بار از حمله پهپادی به ایلات خبر داد. 

در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت در منطقه از جمله در لبنان و عراق و همچنین ارتش یمن به عملیات‌های تلافی‌جویانه خود ادامه می‌دهند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال