Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی دو آزمون بزرگ ملت ایران است و برای حفظ امنیت، آبروی وطن و حل مشکلات باید به صورت گسترده در هر دو رویداد شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران،حجت الاسلام « سید محسن موسوی»  در خطبه های نماز این هفته شهرستان دهلران ضمن تسلیت  وفات حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار اسلام در موضوع تربیت فرزندان برای همه ما الگو است و توانست فرزندانی ولایتمدار مانند حضرت ابوالفضل العباس(ع) را تربیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  تصریح کرد: انتخابات اساسی‌ترین مسئله‌ کشور است و نباید این مسئله‌ اساسی را با حاشیه‌سازی و اظهارات گوناگون، حرفهای دلسردکننده و ناامیدکننده از رونق انداخت.

 

امام جمعه شهرستان دهلران با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که من تعجب میکنم از بعضی‌ها که خودشان به وسیله‌ انتخابات به یک جایی رسیده اند، همین ها انتخابات را زیر سؤال می برند، چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شما است، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات، می شود خراب؟

 

حجت الاسلام موسوی گفت: ملت بزرگوار و انقلابی ایران اسلامی و مردم عزیز شهرستان دهلران یک بار دیگر در 22 بهمن با آرمان های نظام اسلام، شهیدان والامقام و رهبری فرزانه انقلاب بیعت می کنند.

 

امام جمعه دهلران با گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: فضائل شخصیتی این شهید والامقام در روحیه رزمندگان اسلام و مقاومت، شجاعت و استقامت می دهد و محو دشمنان را در پی خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: شهرستان دهلران دارای خصوصیاتی همانند پهناورترین، گرمسیری ترین، مرزی ترین، پرجمعیت ترین شهرستان بعد از ایلام و دارای ظرفیت ها و پروژه های متعدد است که نیاز است مسئولان بودجه عمومی این شهرستان را به صورت ویژه ارتقاء دهند چرا که بودجه های عمرانی استانی کفاف رفع مشکلات شهرستان دهلران را نمی دهد و مشکلات و پروژه ها هم هرساله باید انباشته شوند.

 

امام جمعه دهلران گفت: متاسفانه جاده های مواصلاتی شهرستان وضعیت مناسبی ندارند،جاده چم سرخ هم به بهره برداری نرسیده و مردم بخش های پهله و سراب میمه در شرایط سختی تردد می کنند و باید واقعا به این مردم عزیز خداقوت گفت و در این راستا باید مسئو لان چاره اندیشی کنند

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مسئولان بنیاد مسکن و دیگر متولیان باید  به وضعیت روستاها و مشکلات آنها (طرح هادی، جداول، خیابان ها و..) رسیدگی کنند و زمینه رفاه و آرامش اجتماعی را در روستاهای شهرستان دهلران با تکمیل عمران روستایی فراهم کنند.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه دهلران خطبه نماز جمعه انتخابات مجلس شهرستان دهلران حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است. او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند، ایشان در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با ایشان رضایت می‌دهند، و بعد از گذشت یک سال به عقد ایشان در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند، و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند. ایشان در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند، و همسر گرامیشان را همراهی می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نگاهی به خانواده شهید سید مصطفی خمینی اولین مصاحبه با همسر سید مصطفی خمینی/ مدرن و امروزی بود و سر حجاب بر من سخت نمی‌گرفت

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟