Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@10:34:49 GMT

درخشش مهدی قائدی چشم اروپایی ها را گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۱۱۴

درخشش مهدی قائدی چشم اروپایی ها را گرفت!

سایت ایتالیایی Onefootball به تمجید از عملکرد مهدی قائدی در بازی برابر پرسپولیس در داربی تهران پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت Onefootball، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و یکمین داربی پایتخت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. مهدی قائدی در این دیدار نتوانست گلزنی کند، ولی عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت زیبای این بازیکن روی گل دوم استقلال که با دریب زدن دو بازیکن سرخپوش همراه شد به عنوان ویدئو روز این سایت ایتالیایی انتخاب شد و در توضیح آن نوشته شده است:

مهدی قائدی عملکرد بسیار خوبی در داربی تهران داشت که با تساوی به پایان رسید. او خالق حرکت زیبایی در صحنه گل دوم استقلال بود که شباهت زیادی به نیمار داشت و باعث شد ارسلان مطهری دروازه پرسپولیس را باز کند. البته در ادامه پرسپولیس توانست این گل خورده را نیز پاسخ دهد و بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. فرهاد مجیدی پس از بازی درخشان مهدی قائدی در بازی برابر الریان به ستاره حوان تیمش لقب نیمار را داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مهدی قائدی داربی تهران پرسپولیس استقلال پرسپولیس داربی تهران مهدی قائدی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است هنوز جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی از مدیران نیز بدون توجه به این موضوع سکوت کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ ما چیزی جز رقابت بین این دو نفر نمی‌بینیم و هر تیمی گاف بدهد قطعاً تیم دیگر جایش را می‌گیرد. باید دید کدام‌یک از آنها شرایط خوب‌شان را حفظ می‌کنند. مسلماً بار استرس و فشار روی استقلال بیشتر از پرسپولیس است. امیدوارم این رقابت همینطور پیش برود و هر تیمی که شرایط بهتری دارد، به قهرمانی برسد.

وی در ادامه افزود: حسم می‌گوید یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیدارهای پیش رو گاف می‌دهد و اینطور نیست که هر چهار بازی‌شان را ببرند. هم استقلال ممکن است گاف بدهد و هم پرسپولیس. یکی از این دو تیم در چهار بازی باقیمانده گاف می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدارهای فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور بانوان به تسنیم گفت: اینها تصمیم‌هایی است که اعضای کمیته انضباطی گرفته‌اند و تخصصی ندارم که نظر بدهم. حتماً اتفاق‌هایی افتاده است که چنین آرایی داده‌اند. خدا را شکر که حداقل بانوان حضور دارند و می‌توانند بازی‌ها را ببینند.

عزیزی راجع به عملکرد تیم‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: هنوز سایه جادوگری را فوتبال در می‌بینم. در گذشته با این قضیه برخورد داشتم و دیده بودم و هنوز در لیگ ما جادوگری وجود دارد و به اصطلاح خودشان دنبال در آوردن کار هستند. بوی جادوگری در فوتبال ایران را حس می‌کنم! فوتبال ما سال‌هاست که گرفتار چنین موضوعاتی شده و زمانی که خودم بازی می‌کردم از نزدیک لمس کردم. نمی‌دانم چرا یکسری از مدیران ما خبر دارند که کارهای جادوگری انجام می‌شود، ولی حرفی درباره‌اش نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند. این مدیران می‌دانند چه اتفاقاتی در تیم‌های‌شان می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • عکس| تازه‌ترین عکس مهدی قائدی بعد از حواشی طلاقش
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir