Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:12:38 GMT

برنامه روز پنجم جشنواره فیلم فجر شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۲۴۳

برنامه روز پنجم جشنواره فیلم فجر شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز پنجم نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز و در سانس نخست تالار حافظ، ساعت ۱۷ روز شنبه نوزدهم بهمن، فیلم آبادان یازده ۶۰ به کارگردانی مهرداد خوشبخت اکران می‌شود.

در این فیلم علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نادر سلیمانی، رضا مسعودی و یاسین مسعودی نقش آفرینی کردند و فیلمی است که روایتی مجزا نسبت به داستان‌های همیشگی سینما درباره دوران جنگ تحمیلی در پیش گرفته و دست روی ماجرایی تازه از جبهه‌ها و نیز اوایل جنگ در آبادان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۹ و ۳۰، خون شد آخرین اثر مسعود کیمیایی فیلمساز باسابقه ایران در تالار حافظ به روی پرده می‌رود و سعید آقاخانی، سیامک انصاری، نسرین مقانلو، لیلا زارع و هومن برق نورد بازی کردند و داستان فیلم به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست و در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.

سانس سوم تالار حافظ شیراز به فیلم روز بلوا ساخته بهروز شعیبی اختصاص دارد، فیلمی که با بازی بابک حمیدیان، لیلا زارع، داریوش ارجمند و محسن کیایی برای مخاطب جذاب به نظر می‌رسد و داستانش حول محور عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است که ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

فیلم‌های آبادان یازده ۶۰ و روز بلوا جز فیلم‌های پرمخاطب ۳۸ جشنواره فیلم فجر تهران است که همین موضوع سبب می‌شود تالار حافظ شیراز روز شلوغی را در پیش داشته باشد.

فیلم‌های خوب بد جلف ۲ به کارگردانی پیمان قاسم خانی و دوزیست برزو نیک نژاد، ساعت ۱۹ و ۲۱ و ۳۰ روز یکشنبه در سالن نارنجی هنرشهر آفتاب پذیرای علاقمندان به هنر هفتم است.

سالن آبی هنرشهر آفتاب هم در روز پنجم فیلم‌های خون شد مسعود کیمیایی و آبادان یازده ۶۰ مهرداد خوشبخت را در ساعت ۱۸ و ۲۰ و ۳۰ نمایش می‌دهد و پردیس گلستان شیراز، ساعت ۱۸ و ۳۰ روز شنبه فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمید قربانی و ساعت ۲۱ فیلم خروج حاتمی کیا را اکران می‌کند.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی روز پنجم جشنواره فیلم فجر شیراز آبادان یازده ۶۰ تالار حافظ روز پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر