Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علامه طباطبایی سومین همایش ملی کتابخانه‌های دیجیتالی را با عنوان «پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش» ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی سومین همایش ملی کتابخانه‌های دیجیتالی را با عنوان پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این همایش «بررسی سیستم‌های پردازش و سازماندهی دانش، چهارچوب‌ها و الگو‌های مفهومی بازنمون دانش، رویکرد‌ها و روش‌های نوین در پردازش و سازماندهی اشیای محتوایی، استاندارد‌ها و میانکنش‌پذیریِ فراداده‌ها،  پردازش و سازماندهی محتوای وب» است.  

لازم به ذکر است؛ متقاضیان تا ۲۴ بهمن ماه ۹۸ فرصت دارند جهت شرکت در این همایش ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی ثبت نام همایش انجمن علمی دانشگاه علامه طباطبائی اطلاعات و دانش بهمن ماه ۲۸ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد