Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@02:36:49 GMT

ایجاد ۲۱ پل ضروری در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۳۵۹

ایجاد ۲۱ پل ضروری در خراسان شمالی

خراسان شمالی- در دیدار نماینده مقام معظم رهبری با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی،رضا رجب زاده گفت: محرومیت زدایی شهرستان راز و جرگلان در دستور کار استان قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی رضا رجب زاده در این دیدار، اظهار داشت: در بحران سیل ابتدای سال جاری بالا بودن شدت بارش ها و خشت و گلی بودن منازل روستایی در شهرستان راز و جرگلان باعث بروز خسارت مالی شد،بنابراین مقاوم سازی و بازسازی منازل روستایی در این شهرستان در دستور کار استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رجب زاده ادامه داد: نبود ابنیه و پل در راه های روستایی از دیگر مشکلات این استان می باشد که هنگام بروز سیل راه های دسترسی مسدود می شود و  دکتر شجاعی در جریان بازدید از مناطق سیل زده دستور انجام اقدامات ویژه برای حل این مشکل انجام شود و بنابراین از محل اعتبارات استان و با کمک مرکز ایجاد ۲۱ پل ضروری در دستور کار استان است. وی مطرح کرد: ۴۵ درصد مردم استان روستانشین هستند که نسبت به میانگین کشوری بالاتر می باشد و اگر امکانات و زیرساخت های لازم برای زندگی بهتر این افراد در روستاها فراهم نشود شاهد مهاجرت آنان به شهرها و بروز آسیب های بعدی خواهیم بود. حسن شمعی نماینده مقام معظم رهبری نیز در این نشست قول و مساعدت همکاری برای بررسی و حل موارد مطرح شده را اعلام کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایجاد پل محرومیت زدایی دستور کار استان رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود