Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره انتخاب اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به هر حال اکنون که اسکوچیچ  به عنوان سرمربی تیم ملی شده است. باید حمایت کنیم همان طور که در زمان کی روش این کار را انجام دادیم. من یادم هست که تیم ملی فوتبال در اوایل سرمربیگری کی روش به تیم ملی لبنان باخت و اولین شکست  تاریخ فوتبال کشورمان برابر تیم  ملی لبنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال من از آن دسته افرادی بودم که از کی روش حمایت کردم.

او ادامه داد: برخی از دوستان به انتخاب اسکوچیچ اعتراض دارند، اما مدیران فدراسیون فوتبال با همفکری اسکوچیچ را برای تیم ملی انتخاب کردند که به زعم من کارشان درست است. اکنون که اسکوچیچ انتخاب شده است باید این مربی را کمک کنیم و همه او را حمایت کرده تا بیشتر از این تیم ملی فوتبالمان آسیب نبیند.

من با مسئولان فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق رسیدم 

قلعه نویی بیان کرد: از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که مرا جزء گزینه‌های  سرمربیگری تیم ملی قرار دادند تشکر می‌کنم. به هر حال من با مسئولان فدارسیون فوتبال به توافق نهایی رسیده بودم و شرط‌های معقول مرا پذیرفته بودند، اما من بیان کردم که گزینه اول تا سومم سپاهان است. اگرمردم اصفهان و مدیران سپاهان راضی می‌شدند من هدایت تیم ملی را قبول می‌کردم. در جلسه‌ای که با حضور علی نژاد معاون وزارت ورزش، حیدربهاروند و مدیران سپاهان از جمله نیکفر، لطفی و تابش حضور داشتند من بیان کردم که گزینه اول تا سومم سپاهان است.

او ادامه داد: به هر حال همه کار‌ها انجام شده بود، اما فشار‌ها روحی و روانی که برمن وارد شد در تهایت قسمت شد در سپاهان بمانم.  هر کسی آرزو دارد سرمربی تیم ملی فوتبال شود، اما تعهد اخلاقی که به سپاهان داشتم در نهایت نتوانستم از این تعهد بگذرم.

پیشنهاد حضور همزمان در تیم ملی و تیم سپاهان ندادم 

قلعه نویی درباره اینکه فدراسیون فوتبال رضایت داشت که او همزمان سرمربی تیم ملی و تیم سپاهان باشد، گفت: نه این موضوع حرفه‌ای نبود و من چنین پیشنهادی نداده بودم که همزمان سرمربی تیم ملی و تیم سپاهان باشم. به هر حال کارم با تیم ملی  تمام شده بود و من ۲۴ ساعت فرصت خواستم تا تصمیم نهایی را بگیرم. من خیلی با خودم کلنجار رفتم، اما دیدم نمی‌توانم هدایت تیم ملی را قبول کنم. بعد از ۱۳ سال قسمت شد تا به فوتبال مملکت خود خدمت کنم، اما لیاقتش را نداشتم. توانایی و لیاقت اسکوچیچ از من حقیر بیشتر است.

قلعه نویی درباره اینکه قرار بود تا پایان جام جهانی قطر سرمربی تیم ملی فوتبال باشد، بیان کرد:  من گفتم که تا بعد از جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال خواهم بود. در دورانی که کیومرث هاشمی و همکارانشان به من کم لطفی کردندT بحث من همین بود که باید به سرمربی تیم ملی زمان  داده شود تا بتواند کارش را به درستی انجام بدهد.

اسکوچیچ باید احساس امنیت کند 

او درباره اینکه چه پیشنهادی برای اسکوچیچ دارد، گفت: تیم ملی فوتبال باید برنامه‌های خاص خود را داشته باشد و ما هیچ برنامه فیفا دی نداریم و فقط بازی‌های مقدماتی جام جهانی در فروردین ماه قرار است انجام بدهیم. ما باید حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم و اسکوچیچ احساس امنیت کند و هنوز او کارش را شروع نکرده خیلی از دوستان ما به او حمله کردند. به نظرم این کار حرفه‌ای نیست و از اسکوچیچ حمایت کنیم و یک بار از دوشش برداریم. دوستان نقطه نظرات خود را به اسکوچیچ بگویند. از زمان کی روش به بعد همه بسیج شدند و به تیم ملی کمک می‌کنند  و فقط در دوران من بود که رسانه‌ها حمایتم نمی‌کردند.

قلعه نویی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و اسکوچیچ کمک کنیم و اسکوچیچ در بخش فنی باید تاکنیک‌های خود را اجرا کند. همچنین فدراسیون فوتبال که بخش ستادی را برعهده دارد باید به اسکوچیچ کمک کند. طبق برنامه قرار است ۲۵ خردادماه انتخابات برگزار شود و رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود. تیم ملی فوتبال کشورمان نیاز به حمایت دارد تا از این مرحله عبور کرده و به جام جهانی برود.  

ما با فوتبال می‌توانیم مشکلات جامعه را حل کنیم

سرمربی سابق استقلال درباره دربی سرخابی‌ها راضی کننده بود و اینکه تنها بازی بود که به جنجال کشیده نشد، گفت: ما همزمان با دربی پایتخت، بازی داشتیم و شهرآورد را ندیدم. دربی که ۴ گل داشت به طور حتم بازی خوبی بوده است. به هر حال همین که دربی به جنجال کشیده نشد و بداخلاقی در آن کم بوده است یک نقطه قوت محسوب می‌شود.  فوتبال معقولی  پیچیده است که خیلی از معضلات جامعه را می‌تواند پیشگیری کند. فوتبال یک صنعت است، اما در بعضی از مواقع فوتبال را تهدید دانستند و به اعضای  کمیسیون اصل ۹۰ عرض کردم  که ما باید فوتبال را فرصت بدانیم. ما با فوتبال می‌توانیم مشکلات جامعه را حل کنیم و مسئولان با نگاهی دیگر فوتبال را ببینند و مردم با فوتبال دارند زندگی می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی وزارت ورزش تیم ملی اسکوچیچ انتخابات تیم ملی جامعه سرمربی تیم ملی فوتبال فوتبال تیم ملی و تیم سپاهان فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی هدایت تیم ملی حمایت کنیم جام جهانی قلعه نویی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

طرفداری| وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است:

همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور  و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد