Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نسبت به وقوع طوفان در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن در سطح استان هشدار داد و از شهروندان خواست نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، قدرت الله مهدی خانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در خصوص پیشگیری از خسارات طوفان احتمالی در روزهای 19 و 20 بهمن در سطح استان هشدار داده و افزود: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از روز شنبه یک جبهه هوای پرفشار از عرض‌های پایین و نواحی جنوبی وارد استان می‌شود و از ساعت 12 تا 18 طوفانی با سرعت بیش از 100 کیلومتر بر ساعت استان را درخواهد نوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام دستورهای لازم جهت آمادگی و مقابله با بروز بحران به دستگاه‌های متولی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی این طوفان از شهروندان خواست حتی‌الامکان در ساعات ذکرشده در منزل یا فضای بسته بمانند و در صورت بروز طوفان از قرار گرفتن در زیر درختان، تیرهای برق، شیشه و پنجره، بلندی، داربست و... خودداری نمایند.

واژگونی اتوبوس دراتوبان زنجان ـ قزوین / 25 مسافرمصدوم و 4 نفر فوت کردند‌حمایت مسئولان و تهیه مواد اولیه اصلی‌ترین دغدغه هنرمندان قزوینی استشورای شهر قزوین بودجه 900 میلیارد تومانی شهرداری را بررسی می‌کن

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: با توجه به‌پیش بینی‌ها و هشدارهای اعلم شده شهروندان و دستگاه‌های اجرایی به فعل‌وانفعالات جوی توجه لازم را داشته باشند تا جلوی بلایا و سوانح ناشی از آن‌ها گرفته شود.

وی در پایان اظهار داشت خاطرنشان ساخت: طوفان و صاعقه، یکی از مخاطرات طبیعی در استان قزوین است همان‌طور که در طوفان شدید اسفرورین در سال 94 خسارات قابل‌توجهی به استان وارد شد.

انتهای پیام/ز

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط حوادث طبیعی پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور آب و هوا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث طبیعی پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور آب و هوا حوادث طبیعی پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور آب و هوا استان قزوین پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره بررسی علل حوادث غیرمترقبه در ایلام، گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی این استان در دستور کار داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

وی در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: در این سفر اقداماتی که موجب جلوگیری از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام وجود دارد، در دستور کار داریم.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگارانف اظهار داشت: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیرایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها