Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:35:28 GMT

موسیقی متن فیلم ارباب حلقه‌ها: یارانه حلقه ؛ هاوارد شور

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۵۴۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها: یارانه حلقه / The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring» به کارگردانی پیتر جکسون و نویسندگی فرن والش، فیلیپا بوینس و پیتر جکسون بر اساس رمان ارباب حلقه‌ها: یاران حلقهاثر جی. آر. آر. تالکین محصول سال 2001، نخستین قسمت از سه‌گانه ارباب حلقه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایان مک کلن الیجاه وود، ویگو مورتنسن، لیو تایلر، شان آستین، کیت بلانشت، اورلاندو بلوم، جان ریس-دیویس، بیلی بوید، شان بین، هوگو ویوینگ، کریستوفر لی و دامینیک مانهن در این فیلم مقابل دوربین اندرو لزنی بازی کردند. موسیقی متن این فیلم را هاوارد شور ساخت که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر موزیک موسیقی متن ویدیو ارباب حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر و مجری، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی

مدیرکل کسب‌وکار سازمانی همراه اول «عدم وجود نهاد مستقل و متشکل از همه بازیگران در حوزه‌های تصمیم‌گیری و اجرا» را حلقه مفقوده در مقوله هوشمندسازی انرژی است.

تهران-ایسنا- اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران گزارش کرد، «بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق» از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و با حمایت همراه اول در دانشگاه زنجان برگزار شد.

در حالیکه امید می رود برگزاری چنین رویدادهایی فراهم کننده بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی باشد، «معرفی اهمیت هوشمندسازی در حوزه توزیع نیروی برق» و «توسعه همکاری های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان» از جمله برخی اهداف مهم آن بود.

در همین راستا و طی آخرین روز برگزاری رویداد، پنل «مدیریت مصرف هوشمند» با حضور مصطفی درجزی مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول و نمایندگانی از توانیر و دانشگاه های خواجه نصیرالدین طوسی و شهید باهنر برگزار شد.

درجزی در این نشست، ارائه خود را با محوریت سه موضوع «ضرورت حضور اپراتورهای تلفن همراه در حوزه انرژی»، «جزییات همکاری همراه اول در پروژه فهام و هوشمندسازی موتورهای کشاورزی و صنعتی» و «ایجاد راهکارهای متنوع برای مدیریت مصرف بخش خانگی و تجاری» داشت و به جایگاه رقابتی همراه اول در منطقه پرداخت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷ درصد از سهم درآمدی بازار ارتباطات سیار در اختیار همراه اول است، اظهار کرد: ۵۳ درصد سهم بازار مشترکان فعال نیز در اختیار اپراتور اول تلفن همراه است کما اینکه بیش از ۸۰ درصد کانال ارتباطی مشترکان با صنعت برق از طریق سیمکارت های همراه اول است.

مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول با اشاره به سه لایه کسب و کاری این اپراتور عنوان کرد: طی سالیان اخیر با توجه به ترسیم ماموریت «تحقق رویای دیجیتال» با چشم انداز تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند، اقدام به سرمایه گذاری های هوشمندانه مطابق با این رسالت خطیر در سه لایه کسب و کاری خود اعم از Core به عنوان کسب و کار اصلی،Near core به عنوان نزدیک به کسب و کار اصلی و Beyond core به عنوان فراتر از لایه اصلی کرده ایم.

درجزی، ورود همراه اول به حوزه های «سلامت»، «انرژی»، «کشاورزی»، «خدمات عمومی و شهری»، «لجستیک و حمل و نقل» و «سبک زندگی» را نیز در قالب مگاپروژه های سازمانی تشریح کرد و گفت: به عنوان مثال در مگاپروژه انرژی با هدف پیاده سازی ساختار «انرژی هوشمند»، در بخش های هوشمندسازی کنتورهای برق و گاز به عنوان اپراتور انرژی شناخته می شویم، ضمن اینکه تفکیک هوشمند مصرف انرژی اعم از آب، برق و گاز را نیز به سرانجام رسانده ایم.

وی ادامه داد: ما پیش از هر چیز، مکلف به انجام و آزمون پروژه ها در شبکه گسترده ارتباطی خودمان هستیم و در این راستا به «هوشمندسازی کنتور برق سایت های همراه اول» اقدام کرده ایم.

مدیرکل کسب و کار سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران اشاره ای به بنچمارک کردن بازارهای آمریکا و آسیا در حوزه انرژی، اذعان کرد: مطابق تحلیل و پیش بینی های Researchandmarkets «بازار جهانی انرژی» با نرخ رشد سالیانه ۶.۸ درصد، از ۶۴۱۶ به ۸۳۱۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۷ خواهد رسید و ارزش «بازار جهانی کنتورهای هوشمند» تا سال ۲۰۳۰ با نرخ رشد سالیانه ۷.۷ درصد به ۲۵.۳ میلیارد دلار دست خواهد یافت.

درجزی در میان صحبت های خود گزارشی از GSMA در سال ۲۰۲۱ نیز ارائه کرد که در آن پر درآمدترین حوزه های خدماتی در سبد درآمدی اپراتورهای بین المللی مشخص و گفته شده که به ترتیب سهم تولید ۵۶ درصد، مالی ۳۱ درصد، تجارت الکترونیکی ۲۷ درصد، سلامت الکترونیکی ۲۲ درصد، انرژی ۱۴ درصد و کشاورزی نیز ۱۴ درصد است.

وی بازیگران اصلی حوزه هوشمندسازی انرژی در کشور را «مجلس»، «دولت»، «تأمین کنندگان اتصال نظیر اپراتورهای تلفن همراه» و «تأمین کنندگان بخش خصوصی» دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر حلقه مفقوده در مقوله هوشمندسازی، عدم وجود نهاد مستقل و متشکل از همه بازیگران در حوزه های تصمیم گیری و اجرا است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر و مجری، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • (تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند
  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان