Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فهیمه روشن رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کرمانشاه از اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای آموزش صنایع دستی در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت : در نظر داریم با این اعتبار تا پایان تابستان ۱۳۹۹ به ۴۴۰ نفر در سطح شهرستان کرمانشاه آموزش‌های صنایع دستی را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این آموزش‌ها در ۲۰ رشته و براساس نیازسنجی از بازار خواهد بود، گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده تمرکز این آموزش‌ها در هفت محله کم برخوردار شهر کرمانشاه که دچار معضل آسیب‌های اجتماعی و درآمد کم هستند و نیز تعدادی از روستا‌های محروم شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: امیدواریم با ارائه این آموزش‌ها بتوانیم برای ۴۴۰ نفر درحوزه صنایع دستی شغل ایجاد کنیم.

او افزود: متاسفانه گا‌ها برخی افرادی که به آن‌ها آموزش‌های صنایع دستی ارائه می‌دهیم، به دلیل ضعف بازاریابی و نبود فضایی برای فروش محصولاتشان پس از مدتی از این کار دست می‌کشند که برای این مسئله نیز چاره اندیشی کرده‌ایم.

روشن افزود: علاوه بر دو بازارچه صنایع دستی در مجتمع دبیراعظم و تکیه معاون الملک و بازار‌های آخر هفته صنایع دستی در پاساژ گلستان که فرصتی مناسب برای فروش محصولات تعدادی از هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه است، کلنگ احداث دو بازارچه دیگر نیز بزودی در شهر‌های کرمانشاه و ماهیدشت به زمین زده می‌شود.

او گفت: طبق برنامه قرار است این دو بازارچه ظرف چهار ماه آماده بهره برداری شوند که هرکدام از آن‌ها نیز بین ۳۰ تا ۴۰ غرفه دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: اخیرا نیز با پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه طرحی را شروع کرده‌ایم که بر اساس آن فروشگاه‌های اینترنتی صنایع دستی را در کرمانشاه راه اندازی خواهیم کرد.

او بابیان اینکه درحال حاضر در شهرستان پاوه نمونه موفقی از راه اندازی چنین فروشگاه‌هایی را داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ابزار‌ها و تکنولوژی‌های نوین میزان فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی استان را بالا ببریم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اعتبارات ملی جهاد دانشگاهی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه صنایع دستی آموزش ها راه اندازی دو بازارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود