Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:31:12 GMT

احتمال کولاک درجاده چالوس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۸۲۵

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: بارش برف از شب گذشته در جاده‌های کشور از مناطق شمال‌غربی آغاز شده و این سامانه بارشی که احتمال کولاک را نیز در برخی نقاط دارد تا دو روز آینده به استان البرز و جاده چالوس نیز خواهد رسید. ناطقان:  پس از بارش‌ برف و باران سنگین در هفته‌های اخیر و آرام شدن نسبی شرایط جوی در روزهای گذشته، سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد که طی روزهای آتی دوباره سامانه بارشی از مرزهای شمال غربی ایران، وارد کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حیدر مطاعی -معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جاده‌های کشور در روزهای آینده اظهار کرد: از بامداد امروز سامانه بارشی وارد کشور شده و ابتدا استان آذربایجان‌غربی را دربر می‌گیرد. سپس در دیگر استان‌های همجوار مانند آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، همدان و کرمانشاه نیز بارش‌های نسبتا قابل توجهی خواهیم داشت که البته این سامانه هر قدر به مرکز کشور نزدیک‌تر شود، از شدت آن کاسته خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی‌ها به گونه‌ای است که ضمن بارش برف نسبتا سنگین و کاهش دما، از امشب(شنبه) و به‌ویژه فردا(یکشنبه) احتمال کولاک در برخی نقاط و جاده‌های استان‌های شمال‌غربی، غربی و بعضی مناطق همجوار آن وجود دارد. بنابراین همه مسافران باید پیش از انجام سفر الزامات مسافرت‌های زمستانی را رعایت کنند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: از روزهای آینده این سامانه بارشی به تدریج به استان البرز نزدیک خواهد شد و احتمال بارش برف نسبتا سنگین و حتی کولاک در این جاده پرتردد را نیز خواهیم داشت. پس مردم اگر در این روزها می‌خواهند از طریق این محور به شمال کشور سفر کنند، باید در ابتدا از وضعیت این جاده و دیگر محورهای مواصلاتی آن مطلع شوند که بهترین شیوه برقراری تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱، استفاده از سایت اینترنتی یا اپلیکیشن ۱۴۱ سازمان راهداری است.

مطاعی تاکید کرد: در این ایام همه پرسنل سازمان راهداری در استان‌های مذکور در آماده باش کامل خواهند بود و به نظر نمی‌رسد که با این شرایط، جاده‌ای مسدود شود. البته در این میان برخی جاده‌های آب‌گیر استان‌های سیل زده جنوبی به دلیل آسیبی که دیده‌اند ممکن است در صورت بارش دوباره باران، به صورت مقطعی امکان تردد نداشته باشند اما راهداران این مناطق ضمن بازگشایی مسیر، هم اکنون بدون ابلاغ اعتبار ملی برای جبران خسارت‌های وارد شده سیل اخیر، در حال بازسازی و ترمیم محورهای مختلف در این استان‌ها هستند.
منبع: ایسنا برچسب ها: کولاک ، چالوس ، ناطقان ، کولاک ، راهداری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کولاک چالوس ناطقان کولاک راهداری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل سامانه بارشی احتمال کولاک شمال غربی استان ها خواهد شد بارش برف جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به انتشار هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به هشدار این سازمان مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و نیز وزش شدید باد در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ۱۳ استان تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی افزود: این بارش‌ها در روز ۱۱ اردیبهشت نیمه جنوبی استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان شاهد بارش‌های شدید بهاری خواهیم بود.

محمودی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این روز استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش‌های شدید و رگباری باشند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به یاری مردم و آسیب دیدگان بشتابند.

وی از هموطنان خواست در این روز‌ها حتی‌امکان از تردد در ارتفاعات و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمودی افزود: هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ندای امداد (۱۱۲) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی