Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی سرمایه گذاران را فرماندهان جنگ اقتصادی دانست و گفت: نباید بر سرراه بخش خصوصی سنگ اندازی و مانع ایجاد کنیم بلکه باید از اقدامات آنها حمایت کرده و به ایجاد اشتغال کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «غلامرضا شریعتی» شب گذشته (جمعه 18 بهمن) در حاشیه بهره برداری از فاز نخست مگا پروژه پزشکی، تجاری، فرهنگی، رفاهی و گردشگری برج های دو قلوی مترو پل آبادان که به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح شد، ضمن تبریک دهه فجر و قدردانی از تلاش های انجام شده در این خصوص اظهار کرد: این مجتمع پزشکی که با همکاری بخش خصوصی، سازمان منطقه آزاد و شهرداری به انجام رسید، در وسعتی معادل هفت هزار مترمربع ایجاد شده که به توسعه فضای شهری، چشم نوازی ساختمان ها و رشد و توسعه شهر آبادان کمک قابل توجهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان از افتتاح فاز دوم این مجتمع به مساحت 48 هزار مترمربع طی یک سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به سیاست های خوب و بجای سازمان منطقه آزاد اروند در بخش سرمایه گذاری و حمایت فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، آبادان به طور واقعی راه رونق و توسعه را در پیش گرفته  و این برای ما مایه مباهات و افتخار است.

 

وی بخش خصوصی را دارای اهمیتی بالا دانست و تصریح کرد: هر چه خلق ثروت بیشتر باشد به طور حتم توانمندی، قدرت خرید و رشد در یک منطقه بیشتر می شود؛ اگر قرار بر رشد، توسعه و پیشرفت منطقه ای باشد این کار با مشارکت بخش خصوصی میسر خواهد بود.

 

شریعتی سرمایه گذاران را فرماندهان جنگ اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: کسی فرمانده خود را از پشت نمی زند، اما ما بعضی اوقات این کار را انجام می دهیم، باید از این کار ممانعت کنیم؛ فرهنگ ایجاد اشتغال نباید مضموم باشد، افرادی آمده اند تا خدمت کنند و ما نیز باید در خدمت آنها باشیم و روند اجرای کارها را برایشان تسهیل کنیم نه اینکه آنان را در پیچ و خم های اداری و راهروهای دستگاه های اجرایی معطل کنیم.

 

وی تاکید کرد: صمیمانه از تمام دستگاه ها می خواهم که نه تنها بر سر راه بخش خصوصی سنگ اندازی نکنند، بلکه آنها را حمایت کننند چرا که این کار باعث ایجاد دلهره برای سرمایه گذار می شود و هیچ نفعی برای استان، منطقه و مردم ندارد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه رکود سرمایه باعث کاهش درآمدها برعکس، رشد سرمایه گذاری ارتقا و افزایش درآمدها را موجب می شود ابراز کرد: باید در جهت کمک و تسهیل امور بیشتر تلاش شود تا بتوانیم به آنچه که در شان مردم آبادان و خرمشهر است، دست یابیم.

 

وی با اشاره به اینکه آبادان به نسبت گذشته رشد نداشته و بسیار آسیب دیده است عنوان کرد: سرنوشت هیچ قوم و منطقه ای درست نمی شود مگر آنکه خودشان بخواهند، لذا اگر بخواهیم آبادان به جایگاه قبلی خود بازگردد باید همگی دست به دست هم دهیم و از سرمایه گذاران حمایت کنیم تا امنیت و سلامت سرمایه گذاری فراهم و رشد و توسعه ایجاد شود وگرنه هیچ دست غیبی نمی تواند کاری برای ما انجام دهد.

 

شریعتی 90 درصد شغل ها را متصل به ساختمان سازی دانست و اذعان داشت: اگر این کار انجام نشود همه بیکار، تنگدست تر و فقیر تر می شوند؛ در شرایطی که در تحریم هستیم و این تحریم ها بر ما فشار می آورد بکوشیم تا خودتحریمی ما را از پای در نیاورد چرا که برخی مواقع این خود تحریمی هاست که بیش از پیش ما را تهدید کرده و به ما فشار می آورد.

 

وی ایجاد اشتغال در منطقه را بر گردن خود، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهرهای آبادان و خرمشهر خواند و ادامه داد: وقتی شغلی در شهر ایجاد می شود افتخارش برای ماست، بنا نیست که ما بیائیم و ساختمان سازی کنیم، دولت ها نباید از این کارها کنند و اگر تاکنون چنین کرده اند اشتباه بوده، دولت ها متولی خوبی نیستند و هدر دهنده سرمایه ها هستند آنها تنها باید خوب سیاست گذاری کنند، حامی و پشتیبان خوبی باشد و زمینه لازم را برای سرمایه گذاری فراهم کند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساختمان سازی سرمایه گذاری بخش خصوصی منطقه آزاد اروند آبادان ایجاد اشتغال استاندار خوزستان افتتاح پروژه راه بخش خصوصی سنگ اندازی فرماندهان جنگ اقتصادی سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد اروند سرمایه گذاران سرمایه گذاری ایجاد اشتغال دستگاه ها برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد