Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@15:58:13 GMT

فراخوان سرمربی العین برای بازی با سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۹۹۲۸

فراخوان سرمربی العین برای بازی با سپاهان

سرمربی پرتغالی تیم العین امارات در آستانه بازی با تیم سپاهان ایران فراخوان داد.

به گزارش مشرق، پدرو امانوئل اظهار داشت: انتظار داریم در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم سپاهان حمایت بسیار قدرتمندی از تیم العین توسط هواداران صورت پذیرد. می‌خواهم پیامی برای هواداران تیم العین ارسال کنم که در بازی مهم روز سه‌شنبه آینده حضور پرشوری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم فضایی همانند بازی اخیرمان برابر الشارجه نیز در این بازی نیز شاهد باشیم.

تیم العین ساعت 18:20 دقیقه سه‌شنبه آینده - 22 بهمن در نخستین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا از تیم سپاهان میزبانی می‌کند. تیم‌های النصر عربستان و السد قطر دیگر بازی این گروه را برگزار خواهند کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال العین امارات سرمربی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان تیم سپاهان تیم العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه قرار است باز هم به ورزشگاه «وستفالن» برگردد و در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند قرار بگیرد.

پاری سن ژرمن و دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه قرار داشتند و پاریسی‌ها در خانه با نتیجه ۲ بر صفر دورتموند را شکست دادند و در ورزشگاه وستفالی توانستند حریف خود را با نتیجه یک به یک متوقف کنند.

تقابل با دورتموند لحظه‌ای است که پاری سن ژرمن و ستاره‌هایش انتظار آن را می کشند. آنها لیگ فرانسه را هفته گذشته به چنگ آوردند و می‌خواهند با رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل خود را تکمیل کنند.

اما شرایط در آلمان فرق می‌کند. برای دورتموند این دیدار نبردی برای حفظ روح فوتبال است. همانطور که «هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند پیش از این گفته است: ما دیگر برابر باشگاه‌های فوتبال بازی نمی‌کنیم، بلکه برابر دولت‌ها بازی می‌کنیم. ما مقابل قطر که مالک اصلی پی اس جی است و با عربستان سعودی که سهامدار اصلی نیوکاسل است باید قرار بگیریم.

این حسی است که هواداران این باشگاه در این دیدار با خود همراه کرده‌اند یعنی تقابل روح فوتبال با سرمایه. در یک نظرسنجی که شبکه « RMC Sport» انجام داده است هواداران دورتموند در مورد پاریسی‌ها اینگونه فکر می‌کنند: ما نمی‌خواهیم آنها در اینجا حاضر باشند و از حضور آنها خوشحال نیستیم. ما معتقدیم آنها بازیکنانی بسیار مغرور دارند.

یا همانطور که پاتریک برگر، روزنامه‌نگار SkySports گفته است: در دورتموند، مردم بسیار افتخار می‌کنند که به تنهایی و با کمک همشهریان، حامیان مالی محلی و هواداران می‌توانند برنده می‌شوند. شکست دادن تیمی مانند پاری سن ژرمن که توسط یک دولت حمایت می‌شود باعث افتخار خواهد بود.

کد خبر 6094229

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم