Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت تولیدی شیمیایی کلران سال ۱۳۷۴ در شهرک صنعتی سمنان در مساحتی بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید و یک سال بعد به صورت مستمر در چهار شیفت کاری ۲۴ساعته با ۵۵۰ پرسنل مشغول بکار است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، به بهانه 40 سالگی تاسیس بانک تجارت و در راستای حمایت این بانک از شرکت های تولیدی و دانش بنیان، "شریف" مدیرعامل شرکت کلران در گفت‌وگویی از چگونگی شکل‌گیری این مجموعه و همکاری با بانک تجارت به نکات جالبی اشاره کرده که می‌خوانید:

ابتدا  شرکتتولیدی شیمیایی کلران را معرفی کنید؟

شرکت تولیدی شیمیایی کلران به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای فعال در صنعت کلر آلکالی کشور و منطقه قادر است روزانه بیش از 100 تن گاز کلر تولید و بر اساس نیاز بازار نسبت به تولید مشتقات آن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه با بهره‌گیری از فن‌آوری الکترولایزر تحت لیسانس شرکت دنـــورای ایتالیا و طراحی سیستم سیکل آب نمک, تولید کلر مایع, تولید آب ژاول, تولید اسید کلریدریک, تغلیظ کاستیک و ... توسط واحد فنی و مهندسی, محصولات خود را با کیفیت قابل تضمین برای استفاده در صنایع شوینده، پتروشیمی، نفت، فولاد، تصفیه خانه ها و .... ارائه  می کند.

شرکت کلران از نظر استاندارد های بین المللی چه جایگاهی دارد؟

این  شرکت با بهره مندی از فن آوری روز دنیا در زمینه ی کلرآلکالی دارنده گواهی نامه (IMS) ،ISO 18000 ،ISO 14000، ISO9001:2008، ISO 10002، ISO/TEC 17025به عنوان اولین شرکت خصوصی تولید کننده کلر و مشتقات آن وارد عرصه  تولید شد.همچنین این شرکت از سال 94 به عنوان یک شرکت دانش بنیان معرفی شده است.

همکاری شرکت کلران با بانک تجارت چگونه شکل گرفت؟

این مجموعه در حوزه بانکی با دریافت تسهیلات  از بانک تجارت کار خود راآغاز کرد . این بانک فعالیت بسیار مناسبی در حوزه  حمایت ازتولید بخصوص در شرکت کلران داشته است. در واقع ما بانک تجارت را نه الزاما به عنوان بانک ارائه دهنده تسهیلات بلکه به نوعی شریک تجاری خود می دانیم و از این همکاری به خود می بالیم. این نکته را هم یاد اورشوم طی این سال ها همواره تلاش کردیم تعهدات مالی خود را درقبال بانک ها از جمله بانک تجارت به خوبی انجام بدهیم و حتی به این خاطر از بانک مرکزی تقدیر نامه دریافت کرده ایم.

صنعت بانکداری در ایران چگونه می تواند بازوی شرکت ها و مجموعه های تولیدی باشد؟

به نظرمن بانک تجارت در این حوزه یک نمونه موفق در حمایت از مجموعه های تولیدی است.البته واقعیت این است فضای بانکداری در ایران متفاوت با بانکداری بین المللی است. در بانکداری بین الملل  بدون قوانین دست و پا گیر درکنار صنایعی که میل به توسعه دارند، هستند و از آن ها حمایت می‌کنند اما در کشورمان نرخ بهره تسهیلات بالاست و ضمن اینکه  برخی از بانک‌ها شرکت‌داری می کنند البته همانطور که عرض کردم ما از همکاری بانک تجارت خاطره خوبی داریم و همواره یار و یاور این مجموعه بوده است.

میزان استفاده شرکت کلران از سایر خدمات بانکی بانک تجارت چگونه است؟

بعد از آنکه شرکت کلران به جمع شرکت های زیر مجموعه بانکداری شرکتی بانک تجارت اضافه شده با رغبت بیشتری از خدمات بانکداری الکترونیک مانند همراه بانک و اینترنت بانک و همچنین شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات (آسان خرید) سود می برد و در مجموعه بیشتر انتقال وجه این مجموعه از طریق بانک تجارت انجام می شود.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیدی شیمیایی کلران مجموعه های تولیدی شرکت کلران بانک تجارت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تجلیل شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستاها و حتی بنکی های بالای ۲ خانوار را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برقی نداشته باشیم.

کد خبر 6096827

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند