Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجری تلویزیون پستی درباره آتش سوزی در جنگل‌های گیلان از روز پنج شنبه منتشر کرد. تاریخ انتشار: 09:47 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۳۷۲

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علی ضیا، مجری تلویزیون پستی به این شرح در فضای مجازی منتشرکرد:

«وسط توییت کردناتون این رو هم بگم که جنگل‌های گیلان از پنجشنبه آتیش گرفتن و هنوز هم در حال سوختن هستند، همین»

 

بیشتر بخوانید: اخطار سازمان هواشناسی درباره وزش باد شدید در چند استان کشور/ افزایش محسوس دما در راه/احتمال آتش سوزی در جنگل های گیلان و مازندران

براساس گزارش میزان، جنگل های نارنجدون، خرجگیل، کله سرا، رستم محله، بره سر، طولارود، جنگل های داخل شهر جنب(CNG) و دو منطقه در جوکندان نیز در آتش سوختند و خاکستر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعیسی مهدوی، فرماندار تالش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با تشدید وزش بادهای گرم محلی (گرمیج یا گرمش) بخشی از جنگل های هیرکانی در بخش اسالم، از توابع شهرستان تالش از عصر روز گذشته (پنج شنبه ۱۷بهمن) دچار حریق شد. درضمن شدت آتش سوزی در روستاهای پیرهرات، کله سرا و نارنجدول اسالم به حدی است که از کیلومتر ها دورتر (کمربندی جاده اسالم) کاملا مشهود است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جنگل های گیلان علی ضیا توئیت اتش جنگل جنگل های گیلان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • تصاویری از خسارت سنگین آتش‌سوزی مهیب شب گذشته در گیلان | هیچ نمانــد!
  • (تصاویر) خسارات آتش‌سوزی در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم گیلان
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در گیلان
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی