Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: حدود ۲۵ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان استان معطل تحویل به صاحبانشان است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین نیری افزود: پیش از این برای مالکان این کارتها پیامک ارسال شده که ممکن است گوشی خاموش بوده و  یا در دسترس نبوده اند از این رو مقرر شد مجدد برای آنان پیامک ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است مردم برای دریافت کارتها مراجعه کنند چون با وجود این که در فرایند انتخابات ارائه کارت هوشمند ملی الزامی نیست اما موجب تسهیل در اجرای مراحل رای گیری از جمله احراز هویت با دستگاه می شود و به سرعت این فرایند کمک می‌کند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: در استان ۱۶۰ دفتر پیشخوان وجود دارد و هم اکنون زیر ساختها برای ارائه خدمات در این خصوص به مردم فراهم است و در این چارچوب از یک هفته مانده به برگزاری انتخابات تمام اداره های ثبت احوال استان یک سره از هفت صبح تا ۶ بعداز ظهر  به ارباب رجوع خدمات خواهند داد.

نیری افزود: در روز انتخابات هم تمامی ادارات ثبت احوال خراسان رضوی از هفت صبح تا پایان روند انتخابات به مردم خدمات مرتبط با انتخابات را ارائه می دهند.

تاکنون بیش از ۵۸۰ هزار نفر از مجموع چهار میلیون و ۷۷۰ هزار شهروند اهل خراسان رضوی که واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند هنوز برای دریافت این سند هویتی اقدام نکرده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت هوشمند آماده تحویل ثبت احوال خراسان رضوی کارت هوشمند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟

دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.   به گزارش ایسنا، مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی به این شرح است: فرد با یکی از اصل مدارک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت پایان خدمت وارد شعبه می‌شود.   ۱ - در ابتدا احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده و اگر فرد واجد شرایط رای دادن باشد، به او کارت تعرفه داده می‌شود.   ۲- رای دهنده، کارت تعرفه را بر روی مکانی که روی صندوق الکترونیکی است، قرار می‌دهد.   ۳- وقتی صندوق اجازه رای دادن را داد، لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.   ۴- فرد کد داوطلبان را در محل مشخص شده به صورت دستی وارد کرده و رای خود را می‌دهد.   ۵- بعد از اینکه فرد رای خود را داد، کارت تعرفه را برمی گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.   ۶- در این انتخابات دیگر تعرفه رای کاغذی وجود ندارد و تعرفه‌ای هم داخل صندوق انداخته نمی‌شود.   بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان تهران صندوق های الکترونیکی زیر بار می‌رود و شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک اجرا خواهد شد.   در حوزه انتخابیه تهران ۴ هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رای هستند.   دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟ آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نتیجه نهایی انتخابات مجلس/ دور دوم سراب

دیگر خبرها

  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش