Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات چگونگی ارتقای رتبه مشمولان طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد. در این اطلاعیه با اعلام اقدامات انجام شده برای ارتقای رتبه معلمان آمده است: از تاریخ یکم مهر 1398 دارندگان رتبه‌های پایه حرفه‌ای، ارشد حرفه‌ای، خبره حرفه‌ای و عالی حرفه‌ای به ترتیب در رتبه‌های 2، 3، 4 و 5 تطبیق وضع یافته‌اند و دارندگان رتبه مقدماتی با رعایت ضوابط مربوط و احراز شرایط در رتبه (1) قرار گرفته و حکم آن‌ها صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: افرادی که در رتبه‌های حرفه‌ای و مقدماتی قرار دارند در صورتیکه بعد از تاریخ یک مهر 1398 مشمول ارتقا به رتبه بالاتر شوند، با در نظر گرفتن سنوات تجربی کسب شده قبل (رتبه 1: 2 سال سابقه تجربی، رتبه 2: 6 سال سابقه تجربی، رتبه 3: 12 سال سابقه تجربی، رتبه 4: 18 سال سابقه تجربی، رتبه 5: 24 سال سابقه تجربی) و دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی از طریق سامانه ltms و ساز و کارهایی که در شیوه‌نامه ارتقای رتبه پیش‌بینی شده و با احراز شرایط لازم، به رتبه بالاتر ارتقا خواهند یافت.افراد باید با هماهنگی اداره کارگزینی منطقه نسبت به تکمیل فرم‌های صلاحیت معلمی از طریق ایکن نظام رتبه‌بندی در سامانه ltms اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: فرم‌های صلاحیت معلمی در سه مرحله (صلاحیت عمومی، صلاحیت تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای) برای افراد واجد شرایط در سامانه ltms قرار داده خواهد شد. آزمون این افراد در روز یک‌شنبه 27 بهمن 1398 مطابق با زمان‌بندی که بر روی سامانه ltms اعلام خواهد شد، اجرا می‌‌شود. افرادی که در نظام رتبه‌بندی، امتیاز لازم را کسب کنند، صدور حکم ارتقای آن‌ها دقیقا براساس سوابق تجربی مکتسبه قبل خواهد بود. همچنین مشمولان رتبه 1 باید 2 سال سابقه تجربی داشته باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سوابق تجربی معلمان در ارتقای طبقه و رتبه شغلی، براساس ضوابط دستورالعمل ساعت تدریس هفتگی شاغلین مشاغل طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور قابل محاسبه خواهد بود. تجارب غیر مربوط تمام‌وقت دولتی (غیر آموزشی) مستخدمین مشمول این طرح در ارتقا طبقه و رتبه به میزان یک دوم تجارب آموزشی مربوط محاسبه می‌شود. طبق این دستور‌العمل، معادل سوابق آموزشی (تجربه مربوط) از سوابق غیر آموزشی (غیر مربوط) اعم از تحصیل، سربازی و... قابل محاسبه خواهد بود.

اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش به ذکر نمونه‌ای از این توضیح هم اشاره کرده و آورده است: فردی که براساس سنوات درج شده در حکم کارگزینی او، در تاریخ 1399.01.01 دارای 6 سال سابقه خدمت است، به شرطی می‌تواند به رتبه پایه ارتقا یابد که 3 سال از این مدت سابقه تدریس تمام‌وقت یا مدیریت و معاونت واحد آموزشی باشد. همچنین طبق اعلام این اداره کل مدت تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان، شهیدرجائی و همچنین طول تحصیل مشمولان قانون متعهدین خدمت و دوره مهارت آموزش موضوع ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان تجربه غیر مربوط محسوب خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: امتیاز تعجیل برای ارتقا به رتبه‌های بالاتر برای مشمولانی که در مناطق کمتر توسعه یافته اشتغال به خدمت دارند، منظور خواهد شد.

انتهای پیام/

31 / 320 رتبه‌بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش طرح رتبه بندی ارتقای معلمان سامانه ltms

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش طرح رتبه بندی ارتقای معلمان سامانه ltms اطلاعیه آمده وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان نظام رتبه بندی صلاحیت معلمی ارتقای رتبه سامانه ltms غیر مربوط خواهد شد اداره کل حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه رتبه‌بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی در سطح بین‌المللی است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه‌بندی‌های بین المللی خود انجام داد.

در گزارش رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ تعداد ۷۵ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان بیش از ۷۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند که در این میان نام دانشگاه اراک نیز به چشم می‌خورد.

کد خبر 6097113

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت