Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@04:10:32 GMT

تعرض مسافركش قلابي به زن نظافتچی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۰۵۹۶

زنی نظافتچی که مدعی است از سوی مردی مسافرکش‌نما مورد آزار و اذیت قرار گرفته ‌است، به دادگاه شکایت کرد.
به گزارش شرق، این زن یک هفته قبل به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مورد آزار و اذیت قرار گرفته ‌است. او گفت: من و شوهرم هر دو کار می‌کنیم تا بتوانیم زندگی‌مان را اداره کنیم. او کارگر یک شرکت است و من هم در خانه‌های مردم کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز حادثه در خانه‌ای کار می‌کردم که شوهرم تماس گرفت و گفت یکی از اقوام می‌خواهد به خانه ما بیاید. من هم از صاحب‌خانه اجازه گرفتم که کمی زودتر بروم. مخالفتی نکرد و من هم رفتم. در مسیر یک پژو جلوی پایم توقف کرد و من هم چون عجله داشتم زودتر به خانه برگردم سوار شدم. مرد پژوسوار سر صحبت را باز کرد و من هم گفتم که نظافتچی هستم و در خانه‌ها کار می‌کنم؛ گفتم شاید مشتری جدیدی برایم پیدا شود. بعد از طی‌کردن مسافتی مرد جوان از مسیر اصلی خارج شد. پرسیدم چرا این کار را کردی توقف کن من پیاده می‌شوم، اما او قبول نکرد. 
می‌خواستم در را باز و خودم را بیرون پرت کنم مرد جوان درها را قفل کرد خیلی داد و فریاد کردم اما کارساز نبود. او با ریموت در پارکینگی را باز کرد و وارد خانه‌ای شد. او سپس به‌زور مرا به خانه‌اش برد و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد.
زن شاکی گفت: خواستم فرار کنم اما آن مرد من را تهدید به مرگ کرد و مجبور شدم ساکت شوم و به خواسته او عمل کنم.
بعد از گفته‌های این زن، او برای معاینه پزشکی قانونی معرفی شد. متخصصان بعد از معاینه، آثاری از آزار و اذیت را روی بدن او تشخیص دادند و در گزارشی آن را به دادگاه ارسال کردند.
زن جوان سپس برای بازجویی به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فراخوانده شد. او یک‌بار دیگر در برابر قضات گفته‌هایش را تکرار کرد و خواستار مجازات متهم شد. قضات از او خواستند اگر نشانه‌ای از متهم دارد بدهد که زن جوان شماره تلفن همراه مرد را داد و گفت: وقتی نتوانستم در برابر مرد جوان مقاومت کنم، تصمیم گرفتم از در دوستی وارد شوم و شماره تماس او را گرفتم که بتوانم شکایتم را مطرح کنم، اما شماره پلاک ماشین او را ندارم.
بعد از گفته‌های زن جوان شاکی، قضات دستور شناسایی و بازداشت متهم را برای انجام بازجویی‌های بیشتر صادر کردند. 

لینک کوتاه: asriran.com/002zP0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تجاوز جنسی مسافرکش نما زن نظافتچی مورد آزار و اذیت قرار مرد جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان محمود حافظی امروز_پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز دو پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف انواع دارو، عرقیات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آن‌ها پلمب شد.

حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750068

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر