Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جشنواره‌های استانی موسیقی فجر با حمایت ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در راستای همراهی با مردم سیل‌زده از استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

گروه‌های بومی استان سیستان و بلوچستان در این دوره جشنواره از 20 تا 25 بهمن‌ماه در شهرهای زاهدان، چابهار، نیک شهر و قصرقند اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های بومی و محلی و گروه از چابهار روزهای 20، 22 و 23 بهمن‌ماه در روستای نگور و عورکی و پارک نگور گروه ساحل دلنوازان 21 بهمن‌ماه در روستای عورکی  چابهار برگزار می‌شود.

گروه گلداز 20 و 24 بهمن‌ماه در قصرقند، گروه آئش 23 بهمن‌ماه در قصرقند و گروه دونلی 21 بهمن‌ماه در نیک شهر اجرا می‌کنند.

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان سیستان و بلوچستان 25 بهمن‌ماه در فرهنگسرای زاهدان برگزار می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان سیستان و بلوچستان از سوی ستاد جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی جشنواره موسیقی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است