Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@02:54:26 GMT

تلاش برای مسدود کردن حساب توئیتری مقامات ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۰۷۲۲

تلاش برای مسدود کردن حساب توئیتری مقامات ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که واشنگتن همواره مدعی آزادی بیان و عقاید و حمایت از حقوق بشر است، تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا به همراه سه عضو دیگر در مجلس سنا در نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه اجتماعی توئیتر از او خواستند تا به دلیل تحریم‌های ایران حساب کاربری مقامات این کشور را مسدود و ارائه خدمات به آنها را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که همچنین تلاشی برای اعمال قدرت اجرایی بر شرکت‌های فناوری است که در مقابل یوغ مقررات فدرال مقاومت کرده‌اند، سناتور تد کروز با دستاویز قرار دادن تحریم‌های آمریکا علیه ایران به مدیر توئیتر تاکید کرده است که این شبکه نباید هیچ خدماتی به مقامات ایرانی ارائه دهد.

در این نامه که متن آن روی وب سایت رسمی تد کروز قرار گرفته، ادعا شده است که اگرچه آمریکا از آزادی بیان حمایت می‌کند، اما هر کسی که به سران ایران خدمات ارائه دهد، مشمول قوانین تحریمی آمریکا است.

بنابر گزارش پایگاه خبری تک کرانچ، این در حالی است که دولت اوباما در سال 2014 قوانینی را ایجاد کرد که به‌طور خاص از قوانین صادراتی مستثنی بودند و اجازه می‌دادند که پیام‌های رایگان و خدمات رسانه‌ای اجتماعی به ایرانیان ارائه شود.

سناتورها تد کروز، مارکو روبیو، تام کاتن و مارشا بلک برن از امضا کنندگان این نامه هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مسدود کردن حساب توییتری مقامات ایران آمریکا آزادی بیان استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تد کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان حج و زیارت با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در این ارتباط آمده است: «با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد، لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰ روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

در خبر پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در این زمینه تاکید شده است «از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.»

کد خبر 6093605

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات