Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفت: پرونده جهانبانی در مرحله انشای رای است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در رابطه با پرونده موسوم به امان گفت: این پرونده ۱۶ متهم دارد که اتهام ۵ نفر از آن‌ها معاونت و مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی است.

وی ادامه داد: میزان تخلفات در این بخش از پرونده بیش از ۶۰ میلیارد تومان است که البته متهم ردیف اول «داریوش امان کی یکانی» سابقه محکومیت کیفری دیگری هم در این شعبه دارد که به پرونده گروه آبداران اصفهانی که اخیراً رأی آن صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاضی مسعودی مقام اظهار داشت: متهمان مشارکت و معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی بازداشت هستند که فردا به اتهامات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی گفت: پرونده تخلفات گروه شاملویی و گروه عادلیان در بانک سرمایه نیز آماده است که به نوبت رسیدگی خواهد شد.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات متهمان گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه نیز تمام شده و در مرحله انشای رأی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاضی مسعودی اخلال اخلاگران اقتصادی جرایم اقتصادی جرایم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت