Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@10:58:58 GMT

تفاهم نامه طلایه داران گردشگری ایران به امضا رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۰۷۹۳

تفاهم نامه طلایه داران گردشگری ایران به امضا رسید

تفاهم نامه طلایه داران گردشگری ایران با حضور مدیران شهری یزد، اصفهان و شیراز با عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تولید اشتراکی محصولات گردشگری، تهیه کتابچه‌ها و بروشور با زبان‌های مختلف از جمله عربی، انگلیسی، چینی و فرانسوی و ارائه آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و همچنین معرفی میراث ملموس و ناملموس هر سه شهر از جمله مفاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از تشکیل مثلث طلایی گردشگری معرفی ظرفیت‌های شهرهای یزد، اصفهان و شیراز در حوزه‌های سرمایه گذاری و تقویت مبادلات بین شهری است.

تفاهم نامه مذکور با نظارت شهرداران یزد، اصفهان و شیراز در سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی این شهرداری منعقد شده است تا ز طرفین متعهد به پشتیبانی از یکدیگر در تأمین و بهینه سازی زیرساخت‌ها شوند.

کد خبر 409469

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر یزد اصفهان شیراز شهر گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اصفهان و شیراز گردشگری ایران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد