Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع نیمه دوم بهمن ماه کم کم بوی بهار و تدارک نوروز در بازار و بویژه آژانس های گردشگری احساس می شود و همه دست اندرکاران این صنعت در تکاپو برای ارائه خدمات مسافرتی, پیشنهادات متنوعی را برای مسافرین آماده و ارائه می کنند. نکته ای که نباید از آن غافل شد انتخاب صحیح مقصد ,شرکت مسافرتی و بسته سفر مناسب برای تعطیلات سال نو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ما متاسفانه چند سالی است تور های بدون برنامه و انفرادی بعنوان تور یا بسته سفر معمول شده و در مقصد و در طول سفر مشکلات فراوانی را برای هموطنان ایجاد می کند.

سفرهای بی برنامه و بی هدف هیچ دستاوردی به غیر از خستگی مفرط شخص و خانواده – هزینه های اضافی تاکسی (در اکثر موارد زیاد و چند برابر پرداخت کردن هزینه)– از دست دادن زمان سفر – در بسیاری از موارد گرفتار شدن در دام کلاهبرداران حرفه ای که در همه کشورها در کمین گردشگران نا آشنای خارجی هستند و مورد سرقت قرار گرفتن پول و اشیای قیمتی آنان ندارد.

درتورهای انفرادی و بدون برنامه که معمولا جهت کم نشان دادن هزینه سفر,با هتل های بی کیفیت و خارج شهر ,و بدون برنامه سفر عرضه می شوند, گشتهای  شهری روزانه در مقصد به صورت دلاری به مسافرین فروخته می شوند. در انتهای سفر نیز مسافرمتوجه چند برابر هزینه خود در قبال یک تور نصف و نیمه می شود.

در انتخاب بسته سفر باید بیش از قیمت به کیفیت تور, اجرا کننده و مشخصات تور دقت کنیم.

تور مسافرتی یا بسته سفر که توسط هر شرکت مسافرتی ارائه می شود باید شامل یک برنامه دقیق و کامل برای طول مدت سفر باشد. و مسافرهیچ دغدغه ای نداشته و بتواند از سفر خود حداکثر بهره و لذت را ببرد.

مهمترین شاخص های یک تور خوب به شرح ذیل می باشد:

1- انتخاب دقیق و مناسب زمان و مقصد سفر ,بویژه برای تعطیلات نوروز

2- انتخاب وسیله مناسب سفر

3- ارائه بهترین هتل و محل اقامت از نظر کیفیت و موقعیت و قیمت

4- برنامه ریزی دقیق برای بازدید از مناطق گردشگری و جاذبه ها درطول سفر

5-  آشنایی کامل برنامه ریز و مجری سفر با فرهنگ و قوانین مقصد گردشگری

در تعطیلات سال نو و از بین کشورهایی که رفتار مناسب و شایسته ای با ایرانیان دارند و برای سفر به آنها نیازی به ویزا نیست و درحالی که اکثر کشورهای همسایه هوای سردی را تجربه می کنند مالزی در نزدیکی خط استوا بهترین انتخاب می باشد.

از این رو شرکت سفرهای مثلث طلایی با آشنایی کامل و سالها حضور در منطقه شرق آسیا اولین تور گروهی و با برنامه ریزی کامل را در نوروز امسال ویژه کشور زیبا و دیدنی مالزی برای شما عزیزان تدارک دیده است.

این تور کلیه مشخصه های ذکرشده بالا برای یک سفر نوروزی خاص را دارا می باشد.  زمان سفر برای 28 اسفندماه تا 7 فروردین با هواپیمایی ماهان در نظر گرفته شده و شامل یک برنامه کامل سفر روزانه و رایگان برای طول مدت سفر بوده و هیچ پکیج روزانه و داخلی در مقصد به صورت دلاری به مسافرین فروخته نمی شود. اطلاعات کامل را در سایت سفرهای مثلث طلایی بخوانید

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای مثلث طلایی

دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در زمینه اخذ ویزا، رزرو بلیط، رزرو هتل

https://goldentriangle.ir/tour/malaysia-norooz99/

اطلاعات تماس

تلفن: 88964366-021

آدرس: تهران، خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، خیابان باباطاهر، شماره 3، طبقه اول، واحد 2 - کدپستی: 1414653144

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رپو گردشگری استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مثلث طلایی بدون برنامه بسته سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از صدور ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای تفریحات دریایی در این استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین ایزدی، عصر امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران ا اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران یکی از تدابیر مهم دولت سیزدهم در شناسایی و تقویت توانمندی‌های استان‌ها با توجه به زنجیره ارزش در استان‌های مختلف عنوان و اظهار کرد: در این تدبیر، استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی و گردشگری تعریف شده و ماهیت استان هم در همین قالب برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تلاش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اقتصاد دریا محور است که اقداماتی در این راستا انجام شد.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ عنوان موافقت اصولی برای فعالیت گردشگری در بستر دریا صادر شده است، گفت: همچنین ۲۰۰ موافقت اصولی برای تفریحات دریایی در مازندران صادر شده است که با موافقت‌ها و مجوزهای صادر شده مازندران بسترسازیهای لازم را برای فعالیت براساس اقتصاد دریاپایه است.

ایزدی ادامه داد: در راستای توسعه زنجیره ارزش مورد توجه این استان، برنامه‌ریزی برای صادرات صنایع دستی به منظور حمایت از هنرمندان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های اصلی و بومی مازندران احیا شده و بسته‌بندی صنایع‌دستی و برندسازی این محصولات نیز مورد توجه قرار گرفته است، در خصوص احیای بناهای تاریخی و میراثی مازندران عنوان کرد: در این زمینه به منظور جذب گردشگر برنامه‌هایی در نظر گرفته شد که سال گذشته ۸۰ هزار گردشگر خارجی وارد مازندران شدند؛ پیش‌بینی می‌شود با توسعه گردشگری دریایی در مازندران، این میزان در سال‌های آتی افزایش یابد.

کد خبر 749476

دیگر خبرها

  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟