Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۹۹ گفت: میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها برای سال آینده در لایحه بودجه شهرداری تهران آمده که به شورای شهر تهرن ارائه می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا نرخ کرایه تاکسی برای سال آینده به مانند سال گذشته با رشد ۲۰ تا ۲۵ درصدی (متناسب با نرخ تورم) افزایش پیدا می‌کند گفت: موضوعاتی که از این دست مطرح می‌شود بیشتر بر روی نرخ کرایه مترو و اتوبوس تمرکز دارد و باید به این نکته اشاره کنم که نرخ تورم در سال جاری رقمی بالاتر از ۲۰ تا ۲۵ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنادان تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری تاکسی‌ها به طور حتم افزایش نرخ کرایه باید متناسب با شرایط اقتصادی و هزینه نگهداری تاکسی‌ها باشد.

تصریح کرد: میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال آینده (سال ۹۹) پس از ارائه لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران به شورای شهر و تصویب آن تعیین می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تاکسیرانی کرایه تاکسی نرخ کرایه افزایش نرخ کرایه نرخ تورم استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر افزایش نرخ کرایه تاکسی کرایه تاکسی ها شهرداری تهران میزان افزایش سال آینده سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده

مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از روز سه‌شنبه افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 748885

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست