Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@04:51:54 GMT

استقلال در دربی بیشتر به هدفش تا پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۱۳۶۴

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اسماعیل حلالی در خصوص تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی اظهار داشت: بازی خوبی بود به لحاظ اینکه این دیدار کیفیت بالایی داشت. هر دو تیم از ابتدا با برنامه در زمین ظاهر شده بودند تا بتوانند به سه امتیاز بازی برسند. در نیمه نخست استقلال با برنامه‌تر از پرسپولیس بود و بیشتر از پرسپولیس به اهدافی که مدنظر داشت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم یحیی گل‌محمدی با توجه به شناختی که از نوع بازی تیم حریف کرده بود و بازیکنانش در نیمه دوم سوار بر بازی بودند. بیرون رفتن مهدی قائدی باعث شد و کمک زیادی کرد تا بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس راحت‌تر بازی کنند. چند بازیکنان پرسپولیس روز خوبی نداشتند و بر عکس بازیکنان استقلال با انگیزه ظاهر شده بودند تا هم سه امتیاز بازی را نصیب خودشان کنند و هم به صدر جدول نزدیک شوند. در مجموع استقلال اتوبوسی دفاع می‌کرد تا از گل‌هایش دفاع کند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آمدن انتونی استوکس، بشار رسن و محمد نادری از لحاظ تاکتیکی این کمک را کرد تا تیم پرسپولیس رو به جلو حرکت کند هر چند که دفاع فشرده استقلالی‌ها باعث شد تا حملات محدودی را روی دروازه تیم حریف تدارک ببینند.

 

حلالی افزود: اوساگونا روز خوبی نداشت و جابه جایی‌هایی که در این بازی داشت خیلی کم بود. استوکس هم آمادگی بالایی را نداشت و باید بیشتر تمرین کند تا به روز‌های خوبش برگردد. ما بر عکس سایر کشور‌ها بازیکنانی را به اینجا می‌آوریم یا که مصدوم هستند یا که فوتبال نیستند و در اینجا تبدیل به فوتبالیست درجه یک می‌شوند. هنگامی که معروف می‌شوند و در هر بازی تماشاگران آنها را تشویق می‌کنند و تیم‌های باشگاهی سایر کشور‌ها به دنبال انجام خرید آنها می‌آیند به دلیل نداشتن پول‌ساز جدایی کوک می‌کنند.

 

وی در پایان در مورد بازی پرسپولیس مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس بتواند حداقل امتیاز را در اصفهان بگیرد خیلی خوب خواهد شد. بازی با سپاهان یک بازی شش امتیازی است و اگر بازی را پرسپولیس واگذار نکند هم می‌تواند فاصله امتیازی خود را با سایر تیم‌های مدعی حفظ کند و هم با امیدواری بیشتری به ادامه فصل بیاندیشد. اگر به استقلال بازی را می‌باخت شرایط بدون شک برای پرسپولیس بغرنج می‌شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجیدی بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!