Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی پیش از ظهر شنبه در دوره آموزشی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی عنوان کرد: در ۹ ماهه سال جاری، چهار هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران کنترل کیفی برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، ۱۰۱ درصد تحقق داشته است.

وی افزود: در زمینه آموزش کارکنان اداره کل استاندارد استان نیز طی مدت ذکر شده ۲ هزار و ۵۴۰ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، ۱۰۳ درصد تحقق داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: سازمان استاندارد اردبیل در سال ۹۸ تمامی تلاش خود را برای تحقق مأموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی خود به کار بسته است چنانچه در سال جاری این اداره کل با آموزش هفت هزار و ۸۹۶ نفر ساعت در حوزه آموزش‌های برون سازمانی که شامل کارآموزان، دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان، آزمایشگاه‌ها و… می‌شود، موفقیت چشمگیری داشته و ۱۷۵ درصد تحقق برنامه عملیاتی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در تأمین کیفیت بسیار حائز اهمیت و کلیدی است، گفت: واحدهای تولیدی و خدماتی باید به منظور ارتقای سطح علمی مدیران کنترل کیفیت سالیانه حداقل ۲۰ ساعت دوره آموزشی را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

علایی با بیان اینکه باید به مقوله آموزش توجه شود، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح دانش فنی و ارتقای استانداردسازی در جامعه و بالا رفتن ضریب سلامت مردم است.

وی یادآور شد: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری امور تصدی گری به بخش خصوصی دوره‌های آموزشی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش‌ها توسط شرکت‌های همکار آموزشی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بخش خصوصی جامعه دستگاه های اجرایی دوره های آموزشی قانون اساسی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی سازمان ملی استاندارد ایران ساعت دوره آموزشی درصد تحقق نفر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود