Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب‌شعر طنز «ترامپیت۲» با اجرای شهرام شکیبا و با حضور جمعی از شاعران طنزپرداز دوشنبه ۲۱ بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، شب‌شعر طنز «ترامپیت۲» به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از طنزپردازان در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.

در این برنامه که اجرای آن را شهرام شکیبا به عهده دارد، شاعرانی چون ناصر فیض، محمدمهدی سیار، عباس احمدی، میلاد عرفان‌پور، محمدرضا طهماسبی، محمدحسین مهدویان و محمدرضا درخشان به شعرخوانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای موسیقی توسط علی نصیرنژاد از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در حاشیه این نشست نمایشگاهی از آثار برگزیده «جشنواره کاریکاتور ترامپیسم» به نمایش درمی‌آید.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در شب شعر طنز «ترامپیت۲» می‌توانند روز دوشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۶ به فرهنگ‌سرای رسانه واقع در ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شب شعر شاعر فرهنگ سرای رسانه شب شعر طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نمازگزاران خرم آبادیا در حمایت از  اجرای طرح نور فراجا پس از اقامه نماز سیاسی،عبادی جمعه نمازگزاران در مصلی الغدیر با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدر دانی از فرماندهی نیروی انتظامی ،حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

شرکت کنندگان  در ابن تجمع خواستار  ترویج هر چه بيشتر  فرهنگ عفاف و حجاب و  تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اعلام حمایت جمعی از بانوان رشتی در اجرای طرح نور فراجا