Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@18:15:40 GMT

تایید استفاده از روبات در ثبت نام اینترنتی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۱۰۶

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در این بین خودروسازان هر از گاهی با فروش اینترنتی تعداد محدودی خودرو وارد بازار می‌کنند.آنچه مشخص است طبق مقررات وزارت صنعت این شرکت‌ها به واسطه تنظیم بازار خودرو باید ۲۰ درصد از محصولات تولیدی خود را به‌صورت مستقیم به بازار عرضه کنند؛ این در شرایطی است که در فروش‌های اینترنتی متقاضیان کمی موفق به ثبت‌نام می‌شوند که همین موضوع مدت‌هاست با ابهاماتی از سوی مشتریان همراه شده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنچه مشخص است مشتریان قادر به خرید خودرو در فروش‌های اینترنتی نیستند و در همان دقایق اول سایت فروش از تکمیل ظرفیت موجود خبر می‌دهد. در این بین اما از بازار خبر می‌رسد که عده‌ای با دریافت مبالغی هنگفت از مشتریان ادعا می‌کنند که به راحتی قادر به ثبت‌نام اینترنتی برای خرید خودرو از خودروسازان هستند حال این سوال مطرح می‌شود که چطور بسیاری از مشتریان از دسترسی به سایت فروش خودروسازان محرومند؛ این در شرایطی است که عده‌ای دیگر به راحتی توان ثبت‌نام آن هم به هر تعدادی که مشتری درخواست کند، دارند.

 

در این زمینه چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس از به‌کارگیری روبات توسط عده‌ای در ثبت‌نام‌های اینترنتی خودروسازان خبر داده بود؛ هر چند اظهارات وی چندان مورد توجه قرار نگرفت. اما اظهارات پنج‌شنبه گذشته فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در شهرک صنعتی بینالود بر استفاده از روبات در ثبت‌نام‌های اینترنتی صحه گذاشت. وی در این مورد عنوان کرد که برخی افراد روبات‌هایی را به کار بسته بودند تا بتوانند ثبت‌نام سریعی در خودروها داشته باشند که با استفاده از آنتی روبات‌ها در تلاش برای حذف آنها هستیم.

 

مقیمی در ادامه همچنین از ورود دستگاه‌های امنیتی در این مورد خبر داد و تصریح کرد که دستگاه‌های امنیتی در این رابطه وارد عمل شده و در حوزه مرتبط با فروش اینترنتی نظارت کامل دارند. مدیرعامل ایران خودرو در ادامه ورود برخی افراد را که از طریق روبات‌ها وارد سایت مربوط به ثبت‌نام این گروه صنعتی می‌شوند ممنوع اعلام کرد و این نکته را مورد تاکید قرار داد که این افراد دیگر نمی‌توانند وارد سایت شوند.

 

وی استفاده از روبات در ثبت‌نام‌های اینترنتی را منجر به قرار دادن مشتریان واقعی در شرایط نابرابر خرید عنوان و اظهار کرد که این گروه صنعتی به‌صورت شبانه‌روز در تلاش است که مانع ورود این گونه افراد به سایت ثبت‌نام شوند و این در شرایطی است که سایت بار سنگینی را متحمل شده و این کار ریسک بالایی دارد.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ثبت نام اینترنتی خودرو اقتصاد جام نیوز روبات خودرو ثبت نام های اینترنتی ثبت نام ثبت نام روبات ها عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!

به نقل از نیواطلس، ماه گذشته، شرکت هوش مصنوعی اوپن‌ای آی دو روبات عجیب معرفی کرد. یکی، روبات تاکننده لباس از شرکت نروژی ۱ X که مهارت‌های چشمگیر لمس نرم را نشان می‌دهد و دیگری روباتی از شرکت فیگر که توانایی استدلال زبان طبیعی نسل بعدی را نشان می‌دهد. در ماه جاری نیز شرکت Boston Dynamics با مهارت حیرت‌انگیز تعبیه‌شده در روبات جدید اطلس همه را شگفت‌زده کرد. در شرق آسیا نیز شرکت چینی یوبی تک روبات سخنگو با لمس نرم را با نام Walker S رونمایی کرد.

اما ویدیوی امروز که مهارت‌های یک روبات مجهز به هوش مصنوعی معروف به S ۱ را از یک شرکت تابعه نسبتا ناشناخته Stardust Intelligence مستقر در شنژن چین به نام Astribot نشان می‌دهد، همه را انگشت به دهان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این روبات سریع و دقیق است و این بر خلاف همه روبات‌هایی است که تاکنون دیده ایم. به گفته شرکت آستریبات، این روبات انسان نما می‌تواند حرکاتی را با حداکثر سرعت ۱۰ متر در ثانیه انجام دهد و بار ۱۰ کیلوگرمی را در هر بازو تحمل کند. همانطور که ویدیوی این روبات نشان می‌دهد، این سرعت به اندازه‌ای است که می‌توان یک رومیزی را بدون آنکه کوهی از لیوان تکان بخورند، از زیر آنها بکشد.

اما این روبات نه تنها سریع است، بلکه فوق‌العاده دقیق است، از باز کردن و ریختن نوشیدنی، پوست کندن آرام خیار، چرخاندن پن کیک در ماهیتابه تا نوشتن با خط خوش، همه را به بهترین شکل نسبت به همتایان خود انجام می‌دهد.

همچنین این روبات در تقلید حرکات انسان بسیار ماهر است، به این معنی که باید یادگیرنده خوبی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # تکنولوژی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران