Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:56:42 GMT

اقتدار ایران اسلامی، خار چشم دشمنان شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۴۱۷

اقتدار ایران اسلامی، خار چشم دشمنان شده است

استاندار خراسان شمالی گفت: ایران اسلامی امروز به خار چشم دشمنان و مکانی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «محمدعلی شجاعی» صبح امروز (19 بهمن) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که با حضور امام جمعه بجنورد و سردار چمن در محل تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: امام راحل با نگاه بلندشان و مسیری که برای این نهضت مشخص کردند، نقطه عطفی را در تاریخ بشریت با پیروزی انقلاب ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی افزود: منشأ این تحول اساسی در ایران، قرآن بود و مسیر آن را نیز قرآن و خون پاک شهدای کربلا مشخص کردند.

 

وی بیان داشت: همین مسیر را شما رزمندگان تحت رهبری مقام عظمای ولایت به گونه ای طی کرده اید که با پشتوانه عظیم مردمی بعد از 41 سال با وجود حجم بسیار توطئه های دشمنان با سربلندی، استکبار جهانی را به عجز رسانده اید.

 

شجاعی اظهارداشت: دشمن آنچنان در برابر قدرت نظامی ما به عجز رسیده که سردار سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردند که این حرکت دشمن، تحلیلی جز ناتوانی آنان ندارد.

 

وی افزود: دشمن برای جبران شکست های مکرر خود چاره ای به جز این حرکت تروریستی نداشت.

 

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به خار چشم دشمنان و مکانی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

 

شجاعی افزود: انقلاب اسلامی مسیری است که چراغ آن خاموش شدنی نیست و در آینده نه چندان دور در جهان به حکومتی تبدیل خواهیم شد که مردم دنیا آرزوی آن را خواهند داشت که در کنار ما باشند.

 

وی اظهارداشت: باید راه بزرگانی همچون سردار شهید حاج قاسم را آنگونه ادامه دهیم که افتخارآفرینی هایمان تبدیل به الگو و سرمشق جهانیان شود.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی ایام دهه فجر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان استاندار خراسان شمالی خار چشم دشمنان ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: دشمنان مدام به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران و ناامید کردن این قشر عزیز از جامعه هستند.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آنچه امروزه جلوی فعالیت و تلاش افراد را می‌گیرد بی‌انگیزگی است. اگر افراد در هر وضعیتی شغلی که دارند بی‌انگیزه شوند، قطعاً کار آنان بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی اظهار کرد: باید با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف در هفته بزرگداشت کار و کارگری بُعد انگیزشی و توجه به کارگران را تقویت کنیم به‌طوری که کارگران احساس نکنند در جامعه مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه همه ما یک مجموعه واحد هستیم که در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم کار و تلاش می‌کنیم، ادامه داد: کارگران چرخه تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در جامعه را در دست دارند، این قشر زحمتکش و سخت‌کوش هم باید تکریم شوند و هم حق و حقوقات آنان به موقع و طبق قوانین کار پرداخت شود.

باهوش با بیان اینکه کارگران شهرداری‌های شهرستان حق و حقوقاتشان تا فروردین‌ماه پرداخت شده است، تأکید کرد: در رشتخوار وضعیت به گونه‌ای مدیریت شده است که کمترین معوقات حقوقی و نارضایتی در حوزه کار و کارگری وجود دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی حق ندارند کارگران را اذیت کنند بلکه باید به موقع تمامی حق و حقوقات آنان را پرداخت کرده و از جایگاه قدرت با آنها برخورد نکنند، در قبال آن کارگران هم باید به نحو احسن کار کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه تأکید کرد: کارگران و جامعه کارگری نباید فریب دشمنان را بخورند و در جبهه دشمن حرکت کنند، دشمنان امروزه به دنبال سوء استفاده از مشکلات حوزه کارگران هستند و تلاش می‌کنند که مسائل را بزرگنمایی کنند، لذا کارگران باید حق و حقوقات خود را از مسیر قانونی مطالبه کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

باهوش افزود: ما باید در راستای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران حرکت کنیم و عدالت را در بین این قشر زحمتکش برقرار سازیم. بدون شک حرمت و عزت جامعه کارگری باید حفظ شود و دیدگاه ما باید نسبت به قشر کارگر مثبت باشد.

وی با بیان اینکه کارگران ستون فقرات کشور هستند و اگر حضور آنان نباشد چرخ اقتصاد از کار می‌افتد، اذعان کرد: با وجود ۱۴ هزار شهید در جامعه کارگری به این نتیجه می‌رسیم که کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی دارند، این عزیزان قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که به انقلاب و ولایت وفا دارند.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص نظارت‌ها، بازدیدها و به روز رسانی حق و حقوقات کارگران اتفاقات خوبی در شهرستان انجام شده است، افزود: سال گذشته ۲۲۶ مورد مراجعه کارگری در اداره کار رشتخوار ثبت شده است که بیشتر این مراجعات مربوط به بیمه بیکاری بوده و فقط ۴۸ مورد آن منجر به شکایت شده و الباقی موارد با گفتگو پیگیری و رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است