Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک راننده عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها گفت: در چند ماه گذشته حوادثی مبنی بر برخورد سواری‌ها با قسمت عقب تریلرها گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی در گفت و گو با این شبکه خبری افزود: عدم توجه به جلو و حواس پرتی، یکی از پنج مورد عوامل اصلی وقوع حوادث ترافیکی است.

وی تاکید کرد: اگر در چنین حوادثی برخورد سواری یا موتور سیکلت با عقب تریلر یا کامیون حادث شود، تلفات به شدت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دو رخداد مشابه در 10 روز: برخورد کامیون و پل عابر؛ مشکل کجاست؟ راهکار کاهش تصادفات، همایش، جلسه و مصاحبه نیست

اتحادی خاطرنشان کرد: متاسفانه مشاهده می‌شود بعضی از رانندگان ناوگان سنگین به نکات ایمنی نیم یدک خود بی اعتنا بوده و از عواقب ناگوار آن بی‌اطلاع هستند.

این عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها گفت: در تصاویر پیوست مشاهده می‌شود، تریلر اصلاً سپر عقب ندارد و در عکس دیگر سپر تریلر جدا شده پایه‌های آن مانند شمشیر مشاهده می‌شود.

به گزارش تین نیوز، او ادامه داد: وقتی راننده نسبت به نقایص مهم تریلر خود  بی‌تفاوت است، مسئولان را وادار می‌کند که گارد و سپر در هر دوطرف تریلر و در طول جانبی آن را اجباری کنند.

اتحادی افزود: متاسفانه کارشناسان مراکز معاینه فنی هم این موارد را  یا اطلاع ندارند یا آموزش‌های لازم آن را فرا نگرفته‌اند.

وی با تاکید بر این‌که حوادث رانندگی کشور ما زیاد است، از رانندگان خواست با عزم و احساس مسئولیت این حوادث را کاهش دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تریلر رانندگان ناوگان سنگین مشاهده می شود برخورد سواری تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی