Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:31:04 GMT

۳۰ نقطه برای تبلیغات انتخابات مجلس در سنندج تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۶۲۵

۳۰ نقطه برای تبلیغات انتخابات مجلس در سنندج تعیین شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی گفت: با هدف جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر در ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در راستای جلوگیری از تضعیف حقوق تمامی کاندیداها ۳۰ نقطه در سطح شهر برای تبلیغ نامزدهای این دوره جانمایی شده است.

وی گفت: با هدف جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر در ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در راستای جلوگیری از تضعیف حقوق تمامی کاندیداها ۳۰ نقطه در سطح شهر برای تبلیغ نامزدهای این دوره جانمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویدادهای سالجاری برگزاری انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی است.

شرمین شریفی بیان کرد: بحث تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات یکی از مهم ترین مواردی است که این سازمان برنامه ریزی لازم را در جهت جلوگیری از آشفتگی بصری و تضعیف حقوق تمامی کاندیداها در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: با هدف فضاسازی مناسب جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت معرفی کاندیداها و همچنین شناخت بهتر مردم از طرح ها و برنامه های این نامزدها این سازمان جلسات مختلفی را برگزار نموده و تمهیدات لازم را در این خصوص صورت داده است.

وی از تعیین ۳۰ نقطه از سطح شهر سنندج برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بنر مجزا همراه با کد و عکس نامزدها طراحی و چاپ می شود و بصورت مساوی در نقاط مختلف سطح شهر نصب خواهد شد.

مهندس شریفی افزود: کاندیداها فقط مجاز به تبلیغات در نقاط تعیین شده هستند و اکیپ بازرسی این سازمان در زمان تبلیغات نسبت به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز اقدام می کنند.

وی اعلام کرد: میدان انقلاب، پل فردوسی، میدان آزادی، جنب بیمارستان بعثت، میدان گاز، میدان لشکر، میدان قانع بهاران در دو نقطه، میدان برهان عالی جنب مسجد قبا، دانشگاه کردستان، میدان نبوت، میدا ن سهروردی، میدان کاوه (کانی کوزله) ایستگاه عباس آباد، فرجه، چهار راه انقلاب، بلوار ۲۸ دی (استادیوم ملک نیا)، محله اسلام آباد، میدان کارگر، پارک شانو، سه راه ادب، میدان حجاب، پارک آی تی، نایسر، گلشن جنب مدرسه استقلال، میدان کوهنورد، میدان ۱۹/۴ بهاران، ناحیه منفصل شهری ننله، چهار راه آبیدر و ناحیه منفصل شهری حسن آباد از جمله نقاط تعیین شده برای تبلیغ کاندیداها در سطح شهر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه این انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می شود از هواداران کاندیداها درخواست نمود از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند

کد خبر 4847424

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 تبلیغات شهرداری سنندج دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ویروس کرونا قزوین ایلام شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان بارش برف دوره مجلس شورای اسلامی نامزدهای این دوره شهرداری سنندج برای تبلیغ سطح شهر ۳۰ نقطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال