Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در ابتدای هفته در نخستین ساعات روز با رشد ۱۰ هزارو ۵۶۹ واحد به رقم ۴۵۶ هزارو ۴۰۷ واحد رسید.

شاخص کل (هم وزن) نیز با رشد هزارو واحد به رقم ۱۴۹ هزارو ۱۱۷ واحد رسید شاخص آزاد شناور نیز با رشد ۱۳ هزارو ۱۹۶ واحد، شاخص بازار اول با رشد ۸ هزارو ۲۹۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۸ هزارو ۴۳۱ واحد به رقم ۹۳۴ هزارو ۳۸۳ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهش‌های خیره‌کننده بورس ادامه می‌یابد؟ کد خبر 483103 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران واحد به رقم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد