Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@21:31:03 GMT

سه خبر کوتاه ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۳۰۹۵

سه خبر کوتاه ورزشی

سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان که از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن به میزبانی خراسان رضوی آغاز شده بود، روز جمعهبا معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

بر این اساس تیم سپاهان اصفهان با کسب ۱۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم هیئت خراسان رضوی با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم ذوب‌آهن اصفهان با ۹ امتیاز سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم‌های ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، هیئت لرستان، هیئت هرمزگان، هیئت خراسان رضوی و شهرداری ارومیه با یکدیگر به صورت گروهی به رقابت پرداختند.

آتنا بیگمی و امیرعلی ‌رمضانی قهرمان مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، چهارمین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان به میزبانی شهرستان گرمسار و در رستوران کلوا برگزار شد.

در پایان در بخش دختران آتنا بیگمی از خراسان جنوبی در دیدار فینال با حساب 4 بر 3 هم‌استانی خود مائده عطایی را شکست داد و قهرمان شد و سارا گلی از باشگاه دارت یونیک مانه و سملقان استان خراسان شمالی و زهرا رمضانی از خراسان رضوی سوم مشترک شدند.

اما در بخش پسران در مسابقه نهایی امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی با نتیجه 4 بر 3 ایلیا خشنودی از فارس را شکست داد و به عنوان نخست دست یافت و علی ملکی از باشگاه دارت ناوک تهران و امیرعلی یزدان‌پرست از باشگاه دارت یونیک مانه و سملقان استان خراسان شمالی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

نتایج لیگ برتر و جوانان زیر 18 سال سپک تاکرای کشور مشخص شد

در مسابقات لیگ برتر تیم استان گیلان قهرمان شد و تیم میزبان به مقام دوم دست یافت.

این مسابقات در سالن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان زنجان برگزار شد.

در رده جوانان زیر 18 سال هم تیم مرکزی به مقام نخست رسید، زنجان دوم شد و تیم‌های تبریز و همدان به مقام سوم مشترک رسیدند.

کد خبر 483124 برچسب‌ها ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش باشگاه دارت خراسان رضوی لیگ برتر سوم مشترک دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز