Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حمیدی امروز شنبه در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی مستقر در اظهار داشت: تجربه نشان می دهد دشمنان در آستانه رویدادهای بزرگی مانند انتخابات، اقدام به طراحی توطئه ها با هدف ناامید کردن مردم می زنند اما ملت آگاه، هوشیار و مدبر ایران با هدایت مقام معظم رهبری این نقشه های شوم را همانند همیشه نقش بر آب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت:  دشمن خیال می کرد با شهادت ایشان جبهه مقاومت تضعیف می شود اما حضور گسترده و میلیونی مردم در آئین‌های استقبال و بدرقه و تشییع شهید سلیمانی و دیگر همرزمان وی، مهر باطلی بر این تصور اشتباه دشمنان زد.

حمیدی در ادامه به سالروز دیدار همافران و افسران ارشد نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ با حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: این گروه اولین تشکل سازمان یافته نظامی بود که به ملاقات امام (ره) رفت که این دیدار تاثیر مثبت فراوانی بر روحیه مردم در جریان پیروزی انقلاب گذاشت.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و ارشد نظامی آجا در گلستان هم در این مراسم گفت: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، هنوز هم جلوه‌هایی از عشق به خدا، مقاومت و ایثار همچون دوران دفاع مقدس دیده می‌شود.

سرتیپ دوم ستاد محمدعلی سعیدعسکری اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشت که مهمترین آن اعتماد مردم به انقلاب و کارگزاران است که نباید بگذاریم تا خدشه‌ای به این اعتماد وارد شود.

در این مراسم از تعدادی از خانواده‌ شهدای نیروهای مسلح استان (ارتش، انتظامی، سپاه و مرزبانی)، پرسنل بازنشسته ارتش، کارآفرین نمونه، ورزشکار و قاری برتر ارتش‌های ایران تجلیل شد و سپس یگان‌های نمونه مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی گلستان قاسم سلیمانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گلستان قاسم سلیمانی دهه فجر مجلس شورای اسلامی گلستان قاسم سلیمانی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6095490

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی