Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین کاظمی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و تیم ملی ایران در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: جو فعلی بعد از انتخاب اسکوچیچ بد است و فکر می‌کنم وزن این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران پایین باشد. ولی اگر همین مربی حمایت شود، خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه به نظر می‌رسد مشکل اصلی اسکوچیچ مدیریت تیم ملی است، تصریح کرد: در تیم‌هایی که اسکوچیچ بوده، اتفاقاتی افتاده است و از نظر مدیریتی نمی‌تواند تیم را جلو ببرد.
بازیکن پیشین تیم ملی ایران با اشاره به حضور ستاره‌هایی مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم کشورمان، یادآور شد: جمع کردن و مدیریت رختکن برای اسکوچیچ سخت است. به نظرم اگر مربی داخلی انتخاب می‌شد و یا وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا با هم هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گرفتند، اتفاقات بهتری رخ می‌داد.
کاظمی همچنین با اشاره به اتفاقات رخ داده در زمان سرمربیگری علی دایی در تیم ملی، به ذکر خاطره‌ای پرداخت. وی گفت: بین دو نیمه بازی ایران و عربستان بود. ما یک بر صفر پیش بودیم که رئیس جمهور وقت (محمود احمدی نژاد) می‌خواست به رختکن تیم ملی بیاید، ولی علی دایی اجازه نداد. دایی گفت تمرکز بازیکنان به هم می‌خورد.
بازیکن پیشین تیم ملی تاکید کرد: در نهایت بازی را با نتیجه ۲ بر یک باختیم و همان شب علی دایی عوض شد (برکنار شد). همه چیز مربوط به اتفاقات بین دو نیمه بود.

255 41

کد خبر 1350286

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علی دایی بازیکن پیشین تیم تیم ملی ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!

آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش خواهد رساند.

این در حالی است که دایی هم عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می‌آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است