Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه ــ نشست بررسی «آینده اجتماعی ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی»، سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه با حضور اساتید و پژوهشگران علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ نشست بررسی «آینده اجتماعی ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی»، سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه، با حضور اساتید و پژوهشگران علوم اجتماعی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که از ساعت 9:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 17 ادامه می‌یابد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی، غلامرضا غفاری، مجید سرسنگی، سیدمهدی اعتمادی‌فرد، تقی آزاد‌ ارمکی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، سیدضیاء هاشمی، علیرضا شجاعی‌زند، حمیدرضا جلائی‌پور، ابراهیم فیاض، مجید طبیبی، سیدحسین سراج‌زاده، محمدرضا جوادی‌یگانه و علی‌اصغر سعیدی به ایراد سخن می‌پردازند. 

این نشست یک روزه، به همت دانشکده علوم اجتماعی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و با مشارکت مجموعه‌هایی همچون مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه اجتماعی آینده اجتماعی ایران دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه