Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@07:48:57 GMT

ماهاتیرمحمد:معامله قرن فاجعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۳۳۹۲

نخست وزیر مالزی در سخنانی «معامله قرن» را یک فاجعه دانست و گفت: این طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست. ناطقان: به نقل از العهد، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی ضمن انتقاد شدید از طرح به اصطلاح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن، آن را یک فاجعه خواند و گفت این طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست و تنها موجب سلطه هرچه بیشتر رژیم اشغالگر صهیونیستی بر فلسطینیان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، وی گفت: طرح به اصطلاح صلح ترامپ هرگز به تشکیل کشور مستقل فلسطین منجر نخواهد شد و مالزی آن را طرحی کاملاً غیرعادلانه و غیرقابل قبول می‌داند.

وی تصریح کرد که بدترین بخش این طرح این است که احساسات و عواطف میلیون‌ها مسلمان و مسیحی در سرتاسر جهان را نادیده گرفته و قدس شریف را دو دستی تقدیم اسرائیلی‌ها می‌کند.

ماهاتیر محمد گفت که معامله قرن موجب نزاع‌های بیشتر در منطقه خواهد شد و خشم و عصبانیت میلیاردها انسان را در پی دارد، زیرا این طرح، یک طرح یکجانبه است که آمریکا و رژیم صهیونیستی بدون مشورت با فلسطینیان آن را ارائه دادند.

نخست وزیر مالزی تصریح کرد که این طرح تنها اشغالگری رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و حقوق ملت مظلوم فلسطین را به کلی نادیده گرفته است.
منبع: مهر برچسب ها: معامله قرن ، فاجعه ، مالزی ، ناطقان ، ماهاتیر محمد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معامله قرن فاجعه مالزی ناطقان ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی ماهاتیر محمد معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد