Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا مسرور طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور شد. مسرور از مدیران جوان، با تجربه ، خوش فکر و توانا ، اینده نگر و برنامه ریز و از چهره های مطرح اقتصادی و تحول آفرین کشور است. در سوابق وی رییس هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کیش، عضو هیات مدیره شستا و مشاور اقتصادی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق بازنشستگی فولاد یکی از صندوق‌های بازنشستگی مهم در ایران است، از این صندوق به عنوان یکی از «بازیگران اصلی بورس اوراق بهادار تهران» نام برده می‌شودکه انتظار می رود با حضور مسرور شاهد تحول و پیشرفت این صندوق باشیم در حال حاضر بیش از 90 هزار نفر بازنشسته مستمری‌بگیر این صندوق هستند؛ این صندوق سهامدار تعداد زیادی شرکت در حوزه های مختلف اقتصادی ازجمله دخانیات، معادن ، فلزات و فولاد و … است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است