Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:17:30 GMT

سپاهان در آمل میهمان کاله / جدال مدعیان در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۳۵۵۵

ایسنا/اصفهان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور با مصاف تیم‌های سپاهان و کاله در آمل و دیدار حساس تیم‌های رده اول و دوم جدول در ورامین همراه است.

در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور فردا (یکشنبه - ۲۰ بهمن‌ ماه) و از ساعت ۱۷ بعدازظهر ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، تیم رده چهارمی سپاهان که از ۱۳ بازی خود ۹ پیروزی کسب کرده، پس از شکست تلخی که در سیرجان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل فولاد سیرجان کسب کرد در آمل به مصاف تیم کاله می‌رود.

کاله ای که پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر شهداب یزد به نهمین برد خود دست یافته و بر اساس تفاضل امتیازات در رده ششم قرار دارد.

شاگردان محمدی راد که در اولین حضور خود در لیگ برتر با کسب نتایج خوب خط و نشان های زیادی برای دیگر مدعیان کشیده‌اند در پی آن هستند تا در پیروزی در این دیدار بتوانند دوباره به جمع ۳ تیم برتر بازگردند.

اما در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم دو تیم رده اول و دوم جدول یعنی، شهرداری ورامین و پیکان در ورامین رو در روی هم قرار می‌گیرند.

برنامه کامل دیدارهای هفته پانزدهم/ یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۷:

کاله مازندران - سپاهان
راه یاب ملل مریوان - خاتم اردکان
شهرداری ورامین - پیکان تهران
سایپا - شهرداری ارومیه
شهروند اراک - فولاد سیرجان
شهرداری گنبد - شهداب یزد
در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و سپاهان رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند و تیم‌های شهروند اراک و خاتم اردکان نیز قعرنشین هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شهرداری ورامین هفته پانزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی