Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) در سالن فارسی با حضور زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، مهدی علینژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، طاهریان نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: چند روز پیش تیم ملی ژیمناستیک در صدور روادید استرالیا دچار مشکل که با تلاش‌های فراوان این مشکل حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری ما با خزانه دار همکاری ۲ جانبه‌ای بوده است. ارز‌های لازم برای مسابقات را به اندازه خریداری می‌کنیم. گاهی با صرفه جویی که توسط اعضای تیم ملی صورت می‌گیرد.

در ادامه مراسم محمد محسن نوری (خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک )گزارش مالی یک ساله خود را ارائه کرد.

نوری اظهار داشت: ۲ دستگاه آپارتمان که متعلق به فدراسیون ژیمناستیک است در اختیار نشوادیان یکی از اهالی ژیمناستیک قرار دارد. او اقرار کرده است که این آپارتمان‌ها متعلق به فدراسیون بوده، اما آن‌ها رابه نام ما نکرده است.

او عنوان کرد: فدراسیون ژیمناستیک به باشگاه استقلال وام داده است که فقط ۱۰۰ میلیون تومان آن را توانستیم پس بگیریم و امسال برای باقی پول از استقلال وکیل گرفته ایم.

نوری درباره اتهامات مالی گفت: تخلف مالی نداشته ایم و اگر کسی قرار باشد جریمه شود من باید تنبیه شوم و نباید ملی پوشان تیم ملی را به خاطر تخلفات جریمه کرد. تاکنون یکبار هم به دادگاه احضار نشده ام چرا که به صورت شفاف امور مالی را انجام داده ام. وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون را به خاطر جرایم مالی میلیاردری متهم کرد و در نهایت بودجه فدراسیون قطع شد. در زمان‌هایی که فدراسیون پول نداشته است پول ویزای آن‌ها را من دادم و تاکنون ۱۸ میلیون تومان از جیب شخصی خودم پرداخت کرده ام.

نوری بیان کرد: فدراسیون ۴ حساب رسمی دارد و ۳ حساب دیگر از دوره‌های خیلی قبل باقی مانده است که به زودی با پیگیری بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که نوری پس از بیان صحبت‌های خود، از سمتش استعفا کرد.

مهدی علینژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی عنوان کرد: جامعه ژیمناستیک باید آرامش خود را در لحاظات سخت حفظ کند. با کمک‌های کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه روادید تیم ملی جهت حضور در استرالیا صادر شد. همچنین استعفای خزانه دار را می‌پذیریم و اینچه درگاهی وزیر رئیس فدراسیون باید خزانه دار جدیدی را به وزارت ورزش و جوانان معرفی کند.

او گفت: تلاش می‌کنیم تا بودجه فدراسیون ژیمناستیک را تا چند روز آتی پرداخت کنیم. با تلاش‌هایی که فدراسیون ژیمناستیک انجام داد ۹ مدال رنگارنگ در این رشته کسب شد. امیدواریم بتوانیم با توجه به تدابیری که صورت می‌گیرد سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم.

علینژاد عنوان کرد: حواشی را باید کنار گذشت. مشکلاتی که برای فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد طی روز‌های آتی حل خواهد شد. نباید اجازه داد که این حواشی روی عملکرد فدراسیون تاثیر بگذارد و ۲ پرداختی آخر فدراسیون طی روز‌های آتی انجام می‌شود.

دراین جلسه بازرس فدراسیون عنوان کرد که ۱۲ قلم تجهیزات همچون تبلت که در دست کارکنان پیشین فدراسیون بوده هنوز تحویل گرفته نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ژیمناستیک رئیس فدراسیون اینچه درگاهی خزانه دار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی